jeg kjenner noen som har litt ulik legning enn det som er normalen... men ... tror dere forumet for noe positiv innput av å ha hva skal man si "mer mangfoldig legning blant brukerene" det er vel ikke sånn at dette er noe sex forum...
Og det eneste jeg synes er noe andeledes på han som er mest synlig homofil er at han kan være litt dårlig til å argumentere for seg noen ganger og oppføre seg litt som ei furten jente på 13... men jeg tror det er mer personligheten hans og ikke legningen hans...
Jeg synes heller at dette forumet bør bli mer opptatt av politikk og fordømme all den forbanna blå blå politikken som hele tiden kommer, og det enspora mediabildet på tv ... Man må jo både være egoist,rasist og tjene mer enn 2mill i året for å i det heletatt ha noen grunn til å stemme frp,,, og stemmer man høyre kan man komme unna med å være bitte litt mindre rasist men man må være like egoist og man bør vel helst tjene litt mer og være godt forsikret på alle kanter i tilfellet man har bruk for noe som helst hjelp som staten ellers ville dekt..