[alvorlig] Nå som Demake har forlatt oss sliter forumet med representasjon

Hvem skal bli homo nå?


  • Totalt antall stemmer
    20
D

Deleted member 91

Gjest
#1
Som påpekt av av @Sjutten på Discord er vi basically bare en gjeng med gamle, hvite heterofile cis-menn. Siden nye medlemmer er fullstendig utelukket av en rekke grunner, foreslår jeg at noen av oss tar på seg ansvar og oppdager at de er homo, evt ikke-binære. Den ryddigste måten jeg ser det for meg er en god gammeldags avstemning. Jeg regner med at resultatet vil respekteres av samtlige.
 
#4
jeg kjenner noen som har litt ulik legning enn det som er normalen... men ... tror dere forumet for noe positiv innput av å ha hva skal man si "mer mangfoldig legning blant brukerene" det er vel ikke sånn at dette er noe sex forum...

Og det eneste jeg synes er noe andeledes på han som er mest synlig homofil er at han kan være litt dårlig til å argumentere for seg noen ganger og oppføre seg litt som ei furten jente på 13... men jeg tror det er mer personligheten hans og ikke legningen hans...


Jeg synes heller at dette forumet bør bli mer opptatt av politikk og fordømme all den forbanna blå blå politikken som hele tiden kommer, og det enspora mediabildet på tv ... Man må jo både være egoist,rasist og tjene mer enn 2mill i året for å i det heletatt ha noen grunn til å stemme frp,,, og stemmer man høyre kan man komme unna med å være bitte litt mindre rasist men man må være like egoist og man bør vel helst tjene litt mer og være godt forsikret på alle kanter i tilfellet man har bruk for noe som helst hjelp som staten ellers ville dekt..
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#5
ultrawide-eyes-lens.png
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
Altså, tror ingen her tar spøken til Nicholas så seriøst, men om man virkelig skal kjøre på med kjønnsidentitet og seksuell legning har vi biseksualitet, panseksualitet og transseksualitet godt representert
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#9
Demake lurker fortsatt da. Tipper han poster igjen innen april. De blir aldri helt borte ;)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#13
Fant han plutselig i Ås idag. Som en bortkommen hund.

Eller, han fant meg.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#14
Ja, her kan man se da, at det stemmer, at de aldri blir helt borte. Velkommen tilbake, Mike!