Amazon.co.uk - Noen som har handla der?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Er det noen som har handla her og vet om de er "flinke" og trygge?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Jepp, japp. Amazon er like trygge som banken, men de jukser ikke med tollmerkingen. (du må med andre ord betale 24% MVA + 70,- om verdien overstiger 200 NOK)
 
#3
Opprinnelig skrevet av kakarlsen@04.11.2004, 00.17
Jepp, japp. Amazon er like trygge som  banken, men de jukser ikke med tollmerkingen. (du må med andre ord betale 24% MVA + 70,- om verdien overstiger 200 NOK)
129652​
ok, men jeg har sett at de gjør det med guider..
kjipt at det ikke er med spill også..
 
P

PspKid

Gjest
#4
mm Amazon er bra du kan prøve og bestille med courier shipping , bruk Dhl el Ups , kansje du slipper tollen , jeg ville evt. gått får det :rulleøyne:
 
#5
Opprinnelig skrevet av Gakken@04.11.2004, 06.19
mm Amazon er bra du kan prøve og bestille med courier shipping , bruk Dhl el Ups , kansje du slipper tollen , jeg ville evt. gått får det  :rulleøyne:
129739​
Ok.. Toll er kjipy as.....
 
#6
Du bor jo så nærme grensa, a t det er jo ingen problemer å bestille det du skal ha til sverige. Dette er det mange som gjør for å komme unna tollen
 
#7
Vet ikke hva du skal handle, men hvis det er noe som har et ISBN-nummer ville jeg ikke nølt med å handle. Alt av bøker slipper man som kjent å betale 24% ekstra på, og godt er det.

Amazon er potensielt verdens beste bokhandel. Bestilte i forrige uke noen bøker på søndag og fikk dem med billigste frakt i posten torsdag. 300-400 kroner billigere enn hva det ville kostet å kjøpe dem fra f.eks. Bokkilden.no.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#8
Æsj, betaler dere frakt på bøkene deres?

Play.com har begynt å selge bøker nå. Ikke like stort utvalg som Amazon, men det kommer seg.
 
#9
Har handla MASSE på Amazon (UK, US, Japan....) opp gjennom årene, sikkert rundt 200 ordre, og de er sikre som bare det og med verdens beste kundeservice!
Men Play.com er generelt mye billigere på DVDer, spill, CDer ol. Og de sender gratis. Grei service der og om ting skulle gå skeis.
 
#10
Hurra...men må jeg som har bestilt HL2 fra Amazon for 316kr betale 24%+70kr? som blir *slår til kalkulatoren med en hammer*

24% av 316kr er 75,84. Til sammen 391,84kr... var det 70 kroner ekstra og? for da blir det 461,84kr....462kroner?

DA SPARTE JEG JO IKKE EN RASSKJØRT TING!!!!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.