Americas Army

#1
ja, nå har AA 2.1 kommet ut. det kan lastes ned på AA's hjemmeside
laster det ned selv nå. hvis man skal oppgradere sitt gamle AA, er patchen på 142 MB så det er nok en del nytt med...

for dere som ikke har hørt om AA før: det er et gratis spill hvor man spiller som Amerikanske soldater.
 
#2
Jeg håper for guds skyld de har fiksa den idiotiske buggen i treninga nå.

"That maybe your way, but that's not the army way!"
 
#3
ja, den la jeg også merke til... driiiit irriterende.
vell, nå har jeg innstalert og skal reboot'e...
 
#4
Opprinnelig skrevet av Howie@04.06.2004, 15.40
Jeg håper for guds skyld de har fiksa den idiotiske buggen i treninga nå.

"That maybe your way, but that's not the army way!"
this is a rifle this a gun, this is for shooting, this is for fun
 
#6
Åhh! Jeg hater så intenst den forbannet treningen! Spesielt når jeg hører
" Thats maybe your way, but not the army's way!"
Grrr!

Treningen er helsikkes slit. Når man skal ta den teoretiske prøven av våpen og kjøretøy generelt. Hvis man ikke greier den, så må man høre HEEELEEEE undervisningen igjen, som varer ca. 30 minutter! Men det er jo forstålig.
 
#7
Fikk ikke registrert meg bare denne dukket opp: We're sorry, but the Account Management system is currently closed for maintenance
 
#8
AA er drit, jeg har det jeg, vet du hva jeg liker meg bedre på skolen enn i militære! Å sitte å høre på den der førstehjelp greia var så vidt jeg orka å så skulle jeg gå å ta en annen prøve etterpå! huff AA=Skole! Å det som er mest irreterenfe er at når du spiller online så er det don dong 2 skudd så ligger du! Lenge leve CS!!!
 
#9
jepp , det er nede nå. bare vent noen dager eller noe.

erikpc: det er jo ganske enkelt da, tar heller ikke såå lang tid den treningen.
blir litt lei av den ja, men man trenger jo bare gjøre det èn gang gjenom hele spillet

soppe: det er dritt fordi du suger i det altså?
 
#10
Opprinnelig skrevet av SilentBob@05.06.2004, 15.33
soppe: det er dritt fordi du suger i det altså?
Nja, mer fordi det er litt for realistisk. Men joda jeg suger i det jeg har nesten ikke spilt det bare ett par runder online forde jeg ga opp treninga, dne var drit den!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Americas Army er jo propaganda-spill nummer 1. Den amerikanske hæren ga det jo ut for å verve flere til hæren, vet dere. Så treningen er der vel for å forberede dere til "the real deal".

AAATEEN-CHUN! :gevær:
 
#13
Scarface skrev: "Don't you pick up the soap, it's bad for you... "

Hehe, den er ekkel.
Men kansje mer kjent som " Dont loose/drop the soap" ? :usikker:
 
#14
Opprinnelig skrevet av soppe+05.06.2004, 16.12-->
<!--QuoteBegin-SilentBob
@05.06.2004, 15.33
soppe: det er dritt fordi du suger i det altså?
Nja, mer fordi det er litt for realistisk. Men joda jeg suger i det jeg har nesten ikke spilt det bare ett par runder online forde jeg ga opp treninga, dne var drit den! [/b]
liker ikke helt begrunnelsen din på at spillet suger, men det får gå for denne gang.

baronen: det har du rett i. jeg liker gameplayet i spillet, og missliker musikken svært mye...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
Jeje bobsen, folk får jo lov til å like hva de vil (desverre...), men hvis du verver deg i hæren pga. dette spillet så skal jeg jakte deg ned og voldta deg. :p
 
#18
mener du om man fortsatt må gjøre treningen? selfølgelig! de fjerner ikke det.
men uansett, slutt å syt over treningen. den tar bare 30 min eller noe sånt.
 
#19
Dette spillet er herved genierklært, av meg personlig :D

Du må være litt mer forsiktig enn i de diverse "instant respawn" spilla, litt mer taktisk.

Hvor mange her spiller det egentlig?

Coma2020: Coman_A