America's Army

#1
Hvis du så Spillmagasinet da de anbefalte diverse gratisspill, må du ha fått med deg denne. Dette er ganske enkelt en vanlig skyte spill som kan spille online. Kan minne litt om BattleField 2. Fikk du IKKE med deg spillmagasinet, kan du se her. Du finner også en link der som fører til den siden der du laster ned spillet. Som du ser blir spillet kritisert for lang training-mode, noe jeg oppfattet ganske fort så fort jeg begynte å spille.

Noen andre som spiller dette? Hvis du gjør det, si ifra her. Og ja, jeg må innrømme noe. Jeg sliter på den første delen av treningen med medical. Faen hvor kjedelig det var! Hvis noen har gjort det, sier jeg ja takk til fasiter.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#2
HAhahaaha, spilte selv spillet litt, for noen år siden, men ble aldri helt hektet. Og den medic greia tror jeg du bare kan glømme, holdt lenge på og strevde med den selv, uten at jeg klarte det :p

Ta heller og spillt BF2, mye bedre på alt ;)
 
#3
Ja, jeg hvet at BF2 er bedre og vinner på alle områder, men det er to ting som gjør at jeg ikke spillet det.
For det første koster det, ikke mye, men America's Army er helt gratis. Og for det andre går BF2 så tregt her. Når jeg trykker a, går det tre sek og han flytter seg til venstre... Takk for bryet, kommer sikkert en gang frem i tiden til å spille BF2 når jeg har en bedre maskin.:)
 
#4
Dropp Americas Army. Det er et kjedlig spill. Tregt og kjedlig. Spar livet ditt til noe annet.
 
#5
Ganske morosomt, husker jeg som 11 åring[?] slett med å komme meg gjennom trenings oppdragene som faktisk var nødvendig for å kunne kruse online.

Jaja, den gang ei, får vell teste litt krig igjen da :)

*LASTER*
 
#6
Jeg spilte også dette spillet da jeg var på din alder, huGGGy. Likte det veldig godt i starten, men så ble det kjedelig med alt trenings- og opplæringstullet. Jeg ville ut å drepe fiender!

Klarte aldri medic-dritten heller.