Amerikansk SNES med spill + Sony PSP 3000!

#1
Har bestemt meg for å selge min amerikanske Super Nintendo.

Har følgende spill:

Chrono Trigger - 700,-
Final Fantasy II (Final Fantasy IV) - 350,-
Final Fantasy III (Final Fantasy VI) - 350,-
Secret of Mana - 400,-
Zelda: A Link to the Past - 270,-
Donkey Kong Country - 200,-

NTSC SNES konsoll - 500,-

Alle spill og konsollen kommer i original boks med manual, kart om det følger med, osv.











Beklager tær osv. Tar gjerne bilder av de andre spillene også, men føler at det er disse som kommer til å generere mest interesse.
 
#6
Så det skal være billigere her fordi vi er norske? eBay er stort sett det eneste alternativet man har til å kjøpe Chrono Trigger, så hvorfor ikke gå etter eBay-priser?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
Må faktisk støtte opp her. 1000,- for komplett Chrono Trigger i bra stand er ingen upris.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#8
Det er faktisk ganske billig. Jeg solgte komplett Chrono Trigger for 1200 til en på forumet her for seks år siden, så med litt tålmodighet kan du kanskje få 2000 i dag. Spiderman skulle vel ha godt over 2000 selv på den tida. Ville ihvertfall ikke ha solgt det for under 1500. FF-spillene og Secret Of Mana kan du også ta 1000 for, og du kan sikkert ta mer for resten også.
 
#11
Har jo ikke så mye å si nå som vi er såpass nærme 2012 da.
 
#12
Vel, min reaksjon var ikkje meint som kritikk, ein sjelden klassiker fortjener sin sum for den rette kjøper. Markedet er som det er. Er berre ein sånn som ikkje ser verdien i å samle på masseproduserte pappesker og plastikk når det er sjølve spelet som er det viktigste her. Og siden det har kommet ein nydelig nok versjon ut på DS. ;)

Lykke til med salget!

p.s.
150 for Contra 3? Dæven, trudde det spelet fortjente MINST 250! Fantastisk sak!! :D