Anbefal mobile spill

Novastrum

Feminist-elitist
#1
I den siste tida har mange fått mobile enheter som takler spill, i form av iPhone, Windows Mobile, N-gage ... bla blabla, vi er i en vidunderlig tid der... blabla... fantastiske muligheter etc...

jepp.

Mobile spill som er gode, folkens. Anbefal oss dem.
(og screenshot plis)

I dag kjøpte jeg et lite tower-defense spill til iTøtchen min; Fieldrunners.
Det er kort og greit en veldig ålreit variant som fungerer meget godt med touch-kontroller. Ser for meg at jeg kan bruke et par timer på dette ved kjedelige buss-turer.

Subjektivkarakterterningen: 8/10



Setter også særlig stor pris på hvis noen vet om spill som funker bra på Sony Ericsson Xperia. Hittils har jeg bare jalla med LucasArts-spill i ScummVM, som jo er utrolig kult å ha med seg i lomma, men som ikke akkurat er like pick up and play som vanlige mobilspill.

Kanskje en sticky også, slik at den ikke drukner i alt rallet fra gulstikka-dilterne?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Måtte du bruke samme bildet som jeg gjorde i iPod-tråden min, Nova? Bare for å gni det inn? :(

PS: Denne tråden har nå flere svar enn min...
 

Novastrum

Feminist-elitist
#4
:$ SOZ.

Visste faktisk ikke at det har vært en tråd tidligere, men mistenkte det.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#6
Men ingen liker deg, Nicholas. SKJØNNER DU IKKE DET? KAN DU IKKE TA ET HINT?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Tower Bloxx er alt du trenger og sånn er den saken.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#9
Husker jeg hadde Doom på mobilen for en del år siden. Eller så drømte jeg det. Uansett, på min mobil fulgte det med en sånn pong-variant man skal sprette en runding på firkanter. Det er det spillet jeg pleier å spille på trikken.