Anbefaling til en grei JRPG

#21
Er enig i at Tales of Vesperia høres akkurat ut som det du leter etter, men hvis det ikke plager deg å ikke ha alt det andre enn spillet, og du ikke alt er klar over alternativet, så går det an å kjøpe det på Xbox Marketplace for sånn 250 kroner! Ellers blir det vanskelig å finne det for en uheftig pris, tror jeg. Men det kan vel være en slags glede i å skaffe det for så mye også!
 
#22
Du kan få låne min Vesperia og Sonara. Kjør gjennom, så sender du videre Sonata til Agradula, som ville kjøpe av meg eller no sånt. Adress please!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#24
Games on Demand er jo grisedyrt, og ofte dyrere enn å kjøpe spill fra Play/Zavvi.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#25
Tralleksandar skrev:
Er enig i at Tales of Vesperia høres akkurat ut som det du leter etter, men hvis det ikke plager deg å ikke ha alt det andre enn spillet, og du ikke alt er klar over alternativet, så går det an å kjøpe det på Xbox Marketplace for sånn 250 kroner! Ellers blir det vanskelig å finne det for en uheftig pris, tror jeg. Men det kan vel være en slags glede i å skaffe det for så mye også!
Er notorisk platesamler, så kjenner til fenomenet ved å anskaffe seg noe overpriset. Skal titte litt rundt, men takker for tipset ang Marketplace <3
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Games on Demand er jo grisedyrt, og ofte dyrere enn å kjøpe spill fra Play/Zavvi.
Tipper det er et av spilla som går for 150 spenn og da hadde ihvertfall ikke jeg giddi leite etter det billigere.
Hmm, minner meg på at Shadow of the Collossus og Ico er satt ned til 150 spenn på PSN. :v
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#28
Så vanvittig verdt det.
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Jammen Sony slenger det snart opp på PSN. Alle de store spilla dukker jo opp der. Bare denne uka fikk vi...



:penga:
 
#31
Har hørt mye fint om det spillet faktisk. Uten at jeg kan spesifisere hva "mye fint" betyr. Eller hvor jeg har hørt det.