Android Markedplace åpnet for betal-apps i Norge - Vi tester spill!

Novastrum

Feminist-elitist
Game Dev Story ute på Android Market. Skal teste det nå.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg leita, men klarte ikke å finne han fyren her på Marketplace, sorry Yeti.

Men takk Novastrum!

Lodin

Der Waaaah
EA har lansert en del spill nå og prisa dem julete. Deres versjon av Tetris til iDingser er utmerket så til 6 spenn eller hva det blir er det et must.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tetris uten knapper er jo enda mer latterlig enn Super Meat Boy på tastatur, glem det.

D

Deleted member 91

Gjest
Det funker faktisk sånn passe ålreit. Jeg er ingen kløpper på Tetris og jeg klarte de hardeste nivåene på iPod-versjonen hvor brikkene treffer bunnen mer eller mindre momentant (selv om det hjelper at du har den derre "uendelig snuing"-greia). Men joda, om du er en sånn som bærer med deg DS-en din rundt omkring er det jo ingen grunn til å coppe det.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Har i det siste begynt å spille WordFeud (marketplace-link). Det er Scrabble for to spillere, og det funker utmerket. Du kan skru på notifikasjoner som gir deg beskjed om når det er din tur, og du kan spille mot opptil 30 motstandere samtidig. Bruker gjerne en arbeidsdag på å gjøre ferdig ett spill mot en av mine internasjonale kompiser.

Kun latterlige 11 spenn, men det finnes også en reklamefinansiert versjon. Dere har forresten fått med dere at man nå kan klikke på en app fra Marketplace i PC-nettleseren og så vil de installeres til Androiden din? Tøffe ting.

Anbefalelse til pokemonfans å laste ned Pokemon Firered for 6 dollar ellerno. Er en bra tidsløser, og har ikke oppdaga bugs elns ca halvveis i spillet. Som sagosen sier er det vanligvis et h# med emulerte knapper på touchskjerm, men dette spillet funker nesten optimalt mest fordi hastigheten på spillet er så lav(kan skrus opp) og ingen buttonmasher-situasjoner

Satt og surfet på Android Market Place og fant plutselig Shift! For dei som likte Crush og digger tanken på Fez har vi ein finn-utgangen-platformpuzzler med 2d-dimensjonsskifting og BRA kontroll! Her snakker vi kun gå høgre, gå venstre, hopp og "shift". Det geniale her er at dei kom forbi begrensningene med touch-skjerm ved å la den ubrukte bevegelsesknappen bli til hoppeknapp, dvs går du mot høgre er venstre blitt hopp og omvendt. Gir meg håp for touch-platforming her!

Har i det siste begynt å spille WordFeud (marketplace-link). Det er Scrabble for to spillere, og det funker utmerket. Du kan skru på notifikasjoner som gir deg beskjed om når det er din tur, og du kan spille mot opptil 30 motstandere samtidig. Bruker gjerne en arbeidsdag på å gjøre ferdig ett spill mot en av mine internasjonale kompiser.
Kun latterlige 11 spenn, men det finnes også en reklamefinansiert versjon. Dere har forresten fått med dere at man nå kan klikke på en app fra Marketplace i PC-nettleseren og så vil de installeres til Androiden din? Tøffe ting.
Har ikke fått somla meg til å teste dette før nå, og digger det. Er egentlig ingen stor scrabble fan, men konseptet med å ta turen din når det passer deg og ha det gående var genialt. Hadde vært moro om konseptet ble overført til andre type spill og (ser for meg mobilverjson av Neptunes Pride elns). Om noen av dere fremdeles driver med dette heter jeg Klaymeh der også.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa demoen. Det funka på min halvannet år gamle HTC Desire på samme måte som vanlig Minecraft fungerer på min halvannet år gamle, rimelig kjipe laptop; greit nok hvis du tåler kort-kort draw distance og en god del rykk, napp og lagg.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg husker da vi kunne spille spill som så bedre ut enn Minecraft på en 200 mhz PC som ikke hadde GPU.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg husker da folk som ikke hadde peiling på tech uttalte seg som om de hadde det.