Angående annmerkninger

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
I går kveld, nærmere klokken 20.56 faktisk, fikk jeg en annmerkning av vår moderator Neptune. Grunnen var at jeg "trollet" emnet til Lodin. Jeg skal nå være så snill at jeg siterer det Neptune sa i warn-loggen min: Trolling av emnet til Lodin. Det synes jeg var altfor strengt gjort. Det eneste jeg sa til Lodin i emnet hans var at emnet hans kanskje ikke tok helt av. Det var ikke meningen å hakke ned på han, etetrsom jeg har gasnke mye respekt for mannen. Og det håper jeg han forstår selv.

Jeg har oppfattet at noen av moderatorene på dette forumet er altfor strenge. Ja, Neptune, jeg mener deg. Jeg sier ikke at vi skal ha et udisiplinert forum, men det får faktisk være grenser. Jeg oppfører meg nesten alltid fint. faktisk, jeg oppfører meg alltid fint. Sier ingen stygge ting. Gjør ikke tull, og spammer ikke ned forumet.

Dere husker kanskje brukeren Cjap. En god kar, som alltid hadde godt humør. Har dere så sett han i det siste? Nei, det tviler jeg på. vet dere hvorfor? Han ble utestengt for en liten stund siden. Han hadde 3 annmerkninger ja, men den siste han fikk var basert på et ytterst dårlig argument. Og ja, det var Neptune som ga han annmerkningen. Cjap fikk den siste og fellende annmerkningen på det grunnlaget av at han hadde skrevet "sms" språk! ja, fy og fy, mente Neptune. Men fakta er at det er veldig mange som skriver slik, for å understreke ironi eller gi saken et humoristisk perspektiv. Jeg mener at Cjap ikke burde blitt utestengt. Neptune var altfor streng med han.

Så, tilbake til hovedsaken i dagens "harde" innlegg fra Jinzo. Jeg mener at Neptune er altfor streng...! Jeg vet om flere som har sluppet unna utestengelse. Jeg skal her ikke nevne navn. Personlig mener jeg at noen brukere på dette forumet blir favorisert av moderatorene og sjefene. Noen fortjener faktisk ikke de annmerkningene de får.

Til sist vil jeg si at jeg synes at vi har et fantastisk forum! Men det har noen møre sider ved seg som jeg ikke liker.

Jeg håper ikke jeg vil få noen annmerkning får å ha skrevet dette emnet, og at jeg fortsatt er ønsket av moderator-staben og sjefene. Og ikke minst de andre brukerene som skaper spillegal. Husk, uten oss hadde det ikke vært noe forum...
 
#2
Jeg har ikke lest det innlegget til Jinzo eller cjap, men jeg har sett andre innlegg, og Cjap er faen meg ikke en bruker som burde stenges ute. Selv om han har noen poster på kanten, er han et respektert medlem på spillegal, som faktsik oppfører seg mye bedre enn mange andre. SOm ikek har utestangelse.
Neptune har visst fått mye negativ kritikk her, og andre steder. For meg virker det som om Neptune faktisk ikke er likt av noen andre enn moderatorene og forumeierne. Jeg har sett litt på hva han har utestengt folk for, og han oppfører seg faen meg som visse unvenlige diktatorer. Jeg har kranglet med Neptune før, og han har søren meg ingen gode argumenter i det han sier, og han
oppfører seg som en unge når han taper diskusjoner.

Jeg og mangle fler føler at Neptune missbruker sin stilling, og er en person som enten hates, eller elskes. Sistnevnte er de som har fått nyte godt av hans goder
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#3
Dette forumet er ikke en jævla folkerett...
 
#6
Vel jeg hørere litt klager på Neptune!

Da lurer jeg på er han blit maktsyk??
jeg likte han mye bedre før, da kom ham med skalige innlegg, nå ser jeg aldri en bra post fra Neptune.

dette er ikke for å hakke ned på han, slike stilinger med mye makt kan gå til hue på folk!

Gamle Neptune jeg savner deg!

Edit: inlegg 150!! er det litt sykt eller?
 
#7
Hehe, snakket med Cjap her. Han sa noe smart:
men... ingen som har sagt at vi skal gå ut til lederene i SG og si "vi hater dere og dere er dumme", MEN vi kan kanskje få rettet litt mer opp i reglene for anmerkninger og utestegning`?

Ja, kanskje vi burde det, istedet for å lage enda et "Neptune er en diktator" emne.
 
#8
Gutter gutter gutter! prøv å kom med litt mer saklige innlegg!
skriv seriøst og tydelig. Ikke abre: Jo. Eller: nei! Ikke bli useriøst og tøvete slik som Neptune......
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#9
Hvis du sikter til innlegget mitt er du bare dum... Til Mixels post var en motsigelse like godt som en lang argumentasjon om ikke bedre... Så klart kan en moderator gjøre akkurat som han vil...
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#10
Opprinnelig skrevet av Mixel@27.08.2004, 15.26
Jeg har ikke lest det innlegget til Jinzo eller cjap, men jeg har sett andre innlegg, og Cjap er faen meg ikke en bruker som burde stenges ute. Selv om han har noen poster på kanten, er han et respektert medlem på spillegal, som faktsik oppfører seg mye bedre enn mange andre. SOm ikek har utestangelse.
93901​
Dette var nytt for meg... :blunk:

Fra spøk til Ali's flyvende teppe, så er det sant som Charcharot sier, iom. at dette forumet ikke er en folkerett. Hvis dere poster dritt, får dere dritt tilbake. Anmerkninger gis ikke bare når noen poster ti stk. posts på rad, men også f.eks. ved tilfeller der posten det dreier seg om var helt usaklig i forhold til emnet. Oppfør dere ordentlig, og dere vil slippe unna bråk.
 
#11
Det du sa var totalt unødvendig, om det var strengt eller ikke er et definisjonsspørsmål.

noen moderatorer er strenge og noen er "snille", noen lærere er strenge og noen er "snille"..alle er ikke like!

synes advarselen var grei, men ikke noe mer...gjort er gjort..ikke syt av den grunn
 
#12
Men Neptune oppfører seg på en meget uakseptabel måte vil jeg mene. Han later som om han er altfor "viktig" for alle og enhver. Hna burde lære seg foleskikk han også. Det er som sagt mange oms slipper unna annmerkninger på grunn av ryktet sitt...
 
Z

Zico

Gjest
#13
Jeg sa det på MSN også, men dere forsto det visst ikke.

ILiuz har kjøpt Spillegal og det er "hans". Da er det han som styrer hvordan det skal gjøres. Om han setter Neptune som admin er hans vilje.
 
#14
Opprinnelig skrevet av The Red Devil@27.08.2004, 14.42
Det du sa var totalt unødvendig, om det var strengt eller ikke er et definisjonsspørsmål.

noen moderatorer er strenge og noen er "snille", noen lærere er strenge og noen er "snille"..alle er ikke like!

synes advarselen var grei, men ikke noe mer...gjort er gjort..ikke syt av den grunn
93928​

Du har 5 post på dette forumet. Klarer du å telle hvor mange vi andre har!? Vi kjenner dette forumet. Det gjør ikke du. Ikke drit deg ut. Du vet ikke hva du snakker. Ikke for å hakke ned på deg, man vær så snill å la dette være
 
#15
Opprinnelig skrevet av Mandark+27.08.2004, 14.39-->
<!--QuoteBegin-Mixel
@27.08.2004, 15.26
Jeg har ikke lest det innlegget til Jinzo eller cjap, men jeg har sett andre innlegg, og Cjap er faen meg ikke en bruker som burde stenges ute. Selv om han har noen poster på kanten, er han et respektert medlem på spillegal, som faktsik oppfører seg mye bedre enn mange andre. SOm ikek har utestangelse.
93901​
Dette var nytt for meg... :blunk:

Fra spøk til Ali's flyvende teppe, så er det sant som Charcharot sier, iom. at dette forumet ikke er en folkerett. Hvis dere poster dritt, får dere dritt tilbake. Anmerkninger gis ikke bare når noen poster ti stk. posts på rad, men også f.eks. ved tilfeller der posten det dreier seg om var helt usaklig i forhold til emnet. Oppfør dere ordentlig, og dere vil slippe unna bråk.
93923​
[/b]

Vel nå er det noen som ikke har gjort noe faen, og like vel får anmerkninger.
Man kan ikke ha en gjeng makt syke folk løpene rund og spamme anmerkninger!


ILiuz har kjøpt Spillegal og det er "hans". Da er det han som styrer hvordan det skal gjøres. Om han setter Neptune som admin er hans vilje.
Som skat var han bedre før nå er han ute av kontrol. Er ikke sikert at Iliuz viste at han skulle bli sånn*!
 
#16
Opprinnelig skrevet av Zico@27.08.2004, 14.42
Jeg sa det på MSN også, men dere forsto det visst ikke.

ILiuz har kjøpt Spillegal og det er "hans". Da er det han som styrer hvordan det skal gjøres. Om han setter Neptune som admin er hans vilje.
93930​
BEtyr det at Adminene kan gjøre som de vil? Eller ivertfall nesten?
Jinzo: Hehe, jeg har kanskje ikke så mange innlegg på detet forumet. Men jeg kjenner det fra det gamle, jeg kjenner mange på spillegal, jeg vet hva som skjer her, og jeg følger med på slike ting.
 
Z

Zico

Gjest
#17
Du har aldri brydd deg om forumet og bare for at en slik sak har kommet har du plutselig blitt aktiv er bare tåpelig. Og ja da kan admins gjøre hva de vil er du ikke fornøyd trenger man ikke å være her heller eller så burde man vite hva en moderator tåler og få postene sine utifra det. Og Jinzo om du har 579 posts har ingenting med saken å gjøre. Du kan lese aktivt for det...
 
#18
Men det sier litt om hvor aktiv man er... det sier LITT. Og hvis du ser når han ble medlem var det torsdag i forrige uke... DET sier ihvertfall noe det!
 
Z

Zico

Gjest
#19
jeg kunne godt ha registert da forumet kom opp men trengte slettes ikke å være der. Og posts kan lett gjøres gjennom spam.
 
#20
Opprinnelig skrevet av Zico@27.08.2004, 14.51
Du har aldri brydd deg om forumet og bare for at en slik sak har kommet har du plutselig blitt aktiv er bare tåpelig. Og ja da kan admins gjøre hva de vil er du ikke fornøyd trenger man ikke å være her heller eller så burde man vite hva en moderator tåler og få postene sine utifra det. Og Jinzo om du har 579 posts har ingenting med saken å gjøre. Du kan lese aktivt for det...
93945​
Er du ---?
En admin kan jo ikke gjøre han/hun vil da blir det mindre folk på forumet!!

Men det er ikke det emne er om, emne er om: Neptune, som gir andmerkninger uten grun.(om vi da skal tro jinzo)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.