Angående siden

#1
Er det ikke på tide å få vekk den triste grå siden deres og få noe mer fancy med farger? Får jo vondt av og se på siden. :tommelned:



Noen som er enige?


-Ville vært mye bedre hvis dere erstattet den greia der det står spille gal med det lille nintendo dyret på med f.eks forskjellige bilder fra skal vi si halo , counter strike , half life og sliks.. hvis dere synes dette er en god idee så kan jeg godt lage en ny sånn greia der det står spille gal. (god erfaring med adobe photoshop) kontakt meg hvis det trengs!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#2
Ordet "design" er ikke synonymt med hverken "fargerikt" eller "stereotypisk bruk av bilder fra populære spill", vet du.

Du har forresten glemt en N i avataren din...
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#4
Vel, det virker ikke som han oppfattet beskjeden... :ler:
 
#5
Synes siden er veldig flott jeg. Jeg vil si fargen er behaglig å se på. Hvis du blir trist av å se på en nettside med matte farger, tror jeg det er noe galt med psyken din. Det er forresten ikke en Nintendo figur som er spillegal logoen. Det er en Space Invader. Uansett så synes jeg det er bra at ikke logoen består av bilder fra masse mainstream FPSer som du her nevner.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#7
Vel denne siden ska være grå :p Hvis du ikke liker det, så kan du finne det ett annet forum og henge på :p
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#9
Hva med Karl på trappa da? Eller Karl i badekaret? De likner da ikke grisen i det hele tatt.
 
#10
Jeg synes Spillegal-sida har et noenlunde originalt design og behagelig å se på.
Og spillsida her heter Spillegal ikke Spille gal.
Og du kaller deg Norski(n)g?
 
#11
Skal kalle meg grammatikk kåt nestegang! er ikke sånn som deg.. norsk er ikke akkurat det viktigste faget for meg , det er jo piss alt sammen! vil heller høre arafat snakke israelsk <_<
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#12
Ja, skolen er piss! Alt er piss! IKKE GJØR SOM MORRA DI SIER! FIGHT THE POWER!
 
#14
yay! morra mi er mammaen min og dattra til bestemor som er dattra til mammas bestemor osv. :julenissen: :julenissen: :julenissen: nissen er rå!
 
#17
Si min mening? Ja, jeg synes siden er behagelig å se på, og det er det viktigste. Jeg blir ikke trist av en gråfarge på en internettside, hva du gjør får bli din sak...

Konklusjon: Liker fargen og siden generelt.

Noe mer? Nei vel.
 
#20
Igenting blir forandret, uansett hvor mye noen av oss vil det. Jeg for min del synes denne siden er grei nok, men kunne vært mye lysere. Litt som SG i sine hvite, praktfulle dager. Hvorfor ikke lage to forkskjellige design brukerne kan velge mellom? Det ene sånn det er nå, og det andre lysere.