"Angi dette forumet som lest."

#1
La oss si at jeg er inne på Gamecube-seksjonen, så trykker jeg på "Angi forumet som lest"-knappen og vips, så er jeg tilbake til forumets forside. Hadde det ikke vært bedre om jeg da hoppet tilbake til Spill-seksjonen, slik at jeg lett kunne sjekke om f.eks. noen har skrevet noe nytt i Playstation 2-seksjonen og ved et enkelt museklikk hoppet inn der?

Jeg vet det er en liten fillesak, men det ville gjort Spillegal-surfinga mi lettere, og jeg er sikkert ikke alene.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#2
Instemmer.

Muligheten for bulk-moderering(markere flere innlegg for sletting istedetfor å ta dem one by one) er også hjertelig velkommen. :)
 
#6
Opprinnelig skrevet av Agahnim@26.10.2004, 17.30
La oss si at jeg er inne på Gamecube-seksjonen, så trykker jeg på "Angi forumet som lest"-knappen og vips, så er jeg tilbake til forumets forside. Hadde det ikke vært bedre om jeg da hoppet tilbake til Spill-seksjonen, slik at jeg lett kunne sjekke om f.eks. noen har skrevet noe nytt i Playstation 2-seksjonen og ved et enkelt museklikk hoppet inn der?

Jeg vet det er en liten fillesak, men det ville gjort Spillegal-surfinga mi lettere, og jeg er sikkert ikke alene.
124401​
Har irritert meg over det i lange tider, men har ikke giddi å lage et emne om det :p
Men det var jo ordentlig, sånn som du beskriver, før. Altså på dette forumet, men før den forrige inndelingen kom. Ellerno'.
 
#7
Det var før de oppdaterte til den nye versjonen fra Invisionboard, den oppdateringen medførte en del småfeil i systemet, så vidt jeg husker.
 
#8
Jeg vil gjerne ha "Angi dette forumet som lest." link nederst på siden. Ikke bare øverst.
 
#9
På forumframsida, det er det ein merk alle innlegg som lest-knapp. Er det mogleg å få ein bekreftelse på dette etter ein har trykt på knappen?
For det er så jævlig plagsomst å trykke feil, ettersom dagens aktive emner er rett ved sidan av.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Eulogy@26.10.2004, 18.32
Jeg vil gjerne ha  "Angi dette forumet som lest." link nederst på siden. Ikke bare øverst.
124463​
Hvis jeg leser - f.eks i Halo 2-emnet - og jeg da trykker på denne vidunderknappen. Da kommer jeg tilbake hit?