Angry Video Game Nerd

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg og en kompis kom oss til heisen (skjerm 3), og det er vel omtrent det. Spilte det aldri på emulator heller, pga dårlige minner.

Forøvrig synes jeg det var unødvendig av alle de folka å plage nerden for å anmelde Dragon's Lair. Vi vet alle at det er faens umulig, det er ikke mange vitser igjen å vri ut av det.

Noe som er morsomt å se på er "Let's Fail"-videoer (Lodin har linken) av spillet, hvor folk som ikke aner hva de går til prøver seg på det. :D

SITAT(Thinaran @ 26.11.07, 23.09) 91080
Jeg og en kompis kom oss til heisen (skjerm 3), og det er vel omtrent det. Spilte det aldri på emulator heller, pga dårlige minner.
Forøvrig synes jeg det var unødvendig av alle de folka å plage nerden for å anmelde Dragon's Lair. Vi vet alle at det er faens umulig, det er ikke mange vitser igjen å vri ut av det.

Noe som er morsomt å se på er "Let's Fail"-videoer (Lodin har linken) av spillet, hvor folk som ikke aner hva de går til prøver seg på det. :D
[/b]
Man skal aldri sette spørsmålstegn ved det han gjør. Synes det han driver med er steikeartig, ikke nødvendigvis alle diarèvitsene, men alt det andre. Lo godt da han gikk på døra og ble et skjelett. :D

Lurer på om jeg faktisk skal prøve å runne det spillet..På NES..THE HORROR

oma

Village Drunk
syns faktisk dette må være en av de dårlige anmeldelsene til TANN. Har ledd en del av de forrige til tross for at det ikke er min humor.

På linken til lodin ser du folk som runder spillet da :p syns TANN var litt tam som ikke gadd å komme videre :p

Det er litt av greia med Dragon's Lair, man kommer seg ikke videre.

Edit:
Satte meg ned med DG nå..Klarte omsider å komme meg til heisen og dø av en stein. ja, det er til og med ting som kan drepe deg når du skal videre til neste level. Var faktisk nesten litt gøy å spille det. :$