Animal Crossing ds

#1
Idag bestilte jeg Yoshi touch and go, men så et annet spill som så søtt ut, det het Animal Crossing ds og der skulle man lage et liv til den personen som man styrte rundt. Det så litt fint ut :) Synes dere det er verdt å kjøpe, Hvis dere kan si litt om det hadde det verdt kjeempe fint! :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Animal Crossing til Gamecube herjet det aller meste en lang stund for meg, iallfall. Om du liker sånt (og du er ei tenåringsjente, så det gjør du) burde du sjekke det ut.
 
#3
Jeg skal definitivt ha det, men det kommer sannsynligvis ikke før til høsten... No-Line blir det jo også :D
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Hvis det er den Japanske versjonen du snakker om trur jeg du bør droppe det. Med tanke på at en ganske viktig del av spillet er å komunisere med dyra i landsbyen kan spillet bli vanskelig å få noe ut av.
Men med en gang det dukker opp i statene... :tommelopp:
 
#5
Jeg trur nesten det er bedre å vente til det kommer til europa. Det kan jo hende at går ant å koble to maskiner seg i mellom for å bytte gjenstander og da kan være en ulempe å ha spill fra to forskjellige kontinenter. Det var ihverfall store problemer før i GBA-æraen å koble spill fra to forskjellige kontinenter.
 
#6
Måtte nesten hente fram dette emnet igjen da jeg leste denne nyheten på Cube-Europe.

Opprinnelig skrevet av Cube-Europe.com
Animal Crossing DS could be hitting US shelves as early as July...

In the latest issue of US official Nintendo magazine, Nintendo Power, the highly anticipated Animal Crossing DS has been given a release date of 'July 2005'. Animal Crossing DS is the first DS online game to come from Nintendo and while at E3 Reggie announced plans to have gamers "playing Mario Kart DS and Animal Crossing DS, both by DS wireless internet and both by the end of this year", it was clearly not expected to have the game released so early.
:D

Blir nok mest sannsynlig å importere dette spillet fra USA, hvis ikke PAL versjonen kommer rett etterpå...

Edit:

Scan...

Edit 2:
Det står også at dette er et rykte, siden det ikke er 100% bekreftet...
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Hvis de virkelig klarer å slippe det så tidlig er det tvisomt hvor mye multiplayer det blir vel? Lite trolig at Gamespy har greid å sette opp nettverk til da.
Men men, man kan alltids spille direkte mellom DSer i mellomtida.
 
#8
Da var dette avkreftet...

Opprinnelig skrevet av Cube-Europe.com
Update: Just to confirm this turned out as false, Nintendo have responded and have claimed the magazine article was indeed in error and that the game "still carries an estimated release date [of] sometime in the Fourth Quarter (October, November, or December) of 2005."
 
#10
Animal Crossing så litt barnslig ut :(, jeg venter heller på Metroid og Mariocart
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Og Mariokart er ikke barnslig? Nehei.
Hva med å blåse i hvordan ting ser ut og isteden satse på det som er gøy?
 
#12
Opprinnelig skrevet av The GruDge+14.06.2005, 18.56-->
Animal Crossing så litt barnslig ut :(, jeg venter heller på Metroid og Mariocart
233083​
[/b]
<!--QuoteBegin-wacco

Se på for eksempel spillet Animal Crossing. Spillet ser koselig og søtt ut (noe det også er), men hvis folk tror at dette er et spill for småunger tar de noe inni granskogen feil (kom ikke på noe særlig bedre uttrykk). Her må man utnytte spesielle tidspunkt på dagen, og spesielle tider på året, etter som spillet er i EKTE "real-time". For å ikke gå mer inn på det kan jeg også nevne at det er så mye forskjellig dialog i spillet at man nesten ikke tror det selv før man ser det. Spillet inneholder også referanser til kroppsfokus osv. Spillet er en ulv i fåreklær!
Mario Kart og Metroid er "barnseligere" enn AC.
 
#13
Opprinnelig skrevet av The GruDge@14.06.2005, 18.56
Animal Crossing så litt barnslig ut :(, jeg venter heller på Metroid og Mariocart
233083​
Hvis jeg (som er 18), Yetipants (som er 24), EvilPinky (som er 17), Lodin (som er 25) og Amon (som er 25) ikke er for gamle til å spille Animal Crossing, så er hvertfall ikke du (som er 13) det. ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Helt enig, sånne folk er tåtte.
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Rart at de i det hele tatt kjøper seg sånne maskiner siden de tydeligvis bare er beregna på barnerumper. :ehm...: