Animal Crossing: Wild World tråden

#1
Tenkte jeg skulle lage et topic om dette spillet så vi slipper og ha så mange om det. Selvom spillet ikke har kommet til europa enda..Det kommer 31. Mars til europa
Mange her som har spillet??
Skriv opp dere fc, nick og by navn da så kan vi besøke hverandre :D

DS-Nick: Mudkip
BY: Skedsmo
FC: 4381-4794-7546
 
#3
Men, det emnet er visst slettet eller noe. Så da gjennoppliver jeg dette. Da har jeg også fått meg spillet, og vaser rundt i byen min min "Blufarth" (det høres da ut som et bynavn, i det minste?). Har ikke spillt forgjengeren, men har det da moro. Vil også gjerne prøve å spille dette over nettet, og siden det ikke akkurat virker som listene i friend-code-emnene oppdateres, så skriver jeg infoen her... si gjerne fra om noen vil spille, om dere fortsatt spiller det:

Navn: Klaymen
By: Blufarth
FC:1289-1764-4975
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Ja, sure thing. Prates over MSN i kveld etter at jeg har vært på jobb? :)
 
#7
Heisann

har akkurat kjopt spillet og det er en merkelig ting jeg lurer paa.

Skal det allerede vaere en prelaget verden i spillet ? For naar jeg laget en ny karakter saa fikk jeg ikke lage by, men i stedet saa ble jeg automatisk lagt inn i byen Dublin. Det var allerede en karakter der ogsaa, med navnet Kiki som tydelig hadde spilt litt. hadde en del cash og item etc. Veldig merkelig. Spillet er helt nytt.
Naa bor jeg i Dublin selv og jeg trodde kanskje at spillene var pre-kodet til nearmeste hovedstad eller no slikt, men etter aa ha spilt litt virker jo det merkelig.

:confused:

Er det normalt ?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Niks. Spørs om ikke noen har lekt seg med den kassetten der før deg, gitt.
 
#9
Det var igrunn det jeg tenkte. Merkelig da. Helt nytt spill liksom.
Kanskje noen la nedi feil kassett :p Surt !

Da skal jeg slette den i allefall og starte helt fra skratch :)