Anmeldelser som ikke hører hjemme noen steder

#1
Far cry anmeldelsen deres er så forferdelig dårlig at jeg blir kvalm :puke:

"Grafikken er jo også pen, men kommer i andre rekke når man ser titler som Doom 3 og Half-Life 2 rett rundt hjørnet." Dette er faktisk, tro det eller ei et direkte sitat fra anmeldelsen. Å sammenligne et utgitt spill med spill som ikke er kommet er helt bak mål. For å illustrere det hele. " Soul calibur har en elendig grafikk, noen år senere kommer nemlig soul calibur 2 med minimalt oppgradert grafikk der alt likevel er forbedret. Hold deg unna dette spillet, og vent på fremtiden."

Det skulle ikke være et problem å poste lengre, mer seriøse og detaljerte anmeldelser, der man ikke tar hensyn til spill som man knapt har sett. Å ta hensyn til systemkrav når man snakker om grafikk er bare dumt. Spill trenger et bra sytem for å kjøre bra grafikk det sier seg selv ( Innenfor rimelighetens grenser). Hadde det vært opp til meg hadde jeg øyeblikkelig kvittet meg med KOOLkid, han er den nye skammen for hele siden. Det finnes også andre alternativer:

1. Nekt han å post anmeldelser

2. Sett dem på en egen kategori, KOOLKids anmeldelser, *advarsel* leses på egen risiko, og gjem det bort i et lite hjørne av siden

3. Banne meg fra forumet (I'll be back ;) )

4. Lære KOOLkid hvordan man skriver anmeldelser...
 
#3
Jeg gidder ikke åpne et eget emne for dette:

Designet
Designet på den nye forsiden ser lite stilfullt ut. Ja, jeg så at det skal være enkelt, men er det ikke litt for enkelt? Et stort problem er menyen, som ikke i det hele tatt passer til resten av stilen. Fiks den til stilen, og dere scorer ekstrapoeng med en gang.
Selve headeren er stilig for seg selv, men slik den er plassert, synes jeg ikke den passer i det hele tatt. Det burde enten vært en ramme rundt, eller så burde den glidd over i bakgrunnen. Kanskje det er en idé å la den øverste og den nederst blå streken gli over i en ramme?
Jeg ser også tydelig hvor headeren slutter i forhold til slutten på toppen. Burde den ikke vært bedre tilpasset til å matche fargen til høyre? Dette gjelder selvsagt bare på øvre halvdel av headeren.
Inne i innholdsboksene er det litt for lite plass mellom teksten og rammen. Hadde det vært en idé å øke paddingen noen pixler?

Jeg håper dere vil høre på noen tips, for selve konseptet kan virke interessant. Det gjelder bare å utføre konseptet på en ultimat måte. For akkurat nå kunne det se ut som en aprilspøk? :(


EDIT: Så det nå. Linkfargene er merkelige. I nyheter går besøkte linker over i bakgrunnsfargen.

EDIT 2: Jeg regner da med at iallefall artikkelen av John Carmack(elns) er en aprilsnarr, siden de sier Final Fantasy XII: Blood Vengeance. Hva faen er det her for noe?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#5
Lens flare i header-grafikken? :yuk:

Svart og blå design?

Når tilogmed websida mi ser penere ut, da er det ille.
 
#7
Jeg har det. Hele nye spillegal er en aprilsnarr :(

I morgen blir vi møtt med blinkende neonlys, store bokstaver, og KOOLkid viser seg å bare være en illusjon.

Det samme gjør resten av newbiene her, og de spillegale lever lykkelig ever after.
 
#8
Størsteparten av grunnen til at vi er bedre er jo såklart at vi har fått det beste designet av alle spillsidene - Shadar gjennomgikk en grundig undersøkelse med mange CS-gamere på LAN om hvordan de ville at siden skulle se ut.
Men enda større er systemet som driver siden - JEG har programmert den så den kjører på Microsoft IIS med ASP scripts og VBScripting i bakgrunnen. For dere som jobber med dette og vil tilby meg en jobb, kan jeg si som så at jeg allerede har fått en del tilbud (mest om å drifte store databasesider i USA og Japan), men send meg et jobbtilbud allikevel - man vet aldri!
Noe mer utover det er vel ikke så mye vits i å nevne, som dere ser taler innholdet på siden i aller høyeste grad for seg selv.
Så jævla gull! Beste aprilsnarren jeg har sett. Hehe. Designet er så stygt! Jeg bøyer meg i støvet. Genialt. :thumbsup:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#9
Jeg og satser på at dette er en aprilspøk, designet var for å si det rett ut jævlig. Men den stygge designgen overgås lett av den dårlig annmeldelsen av Far cry :p
Jeg satser på at gutta kan bedre enn det der ;)
 
#10
Beste aprilsspøken ever. Gikk rett på. Tenkte ikke over et sekund at det kunne være en spøk. Var temmelig skuffa ja når jeg så designet på den sida så håper virkelig at dette er en spøk...... Tipper sjefene holder på å brekke sammen av latter isåfall.
 
#11
gi meg 5 minutter så kan jeg lage et bedre design enn det der. gi meg 6 så kan jeg slenge med en bedre anmeldelse samtidig :p håper virkelig det er en aprilsnarr.
 
#14
Ja det var det. Men folk skjønte jo det med engang.

Avataren din, fant du hu på deiligst.no? Stephanie på 15år fra Telemark. :D
 
#15
Fra Porsgrunn faktisk, jeg må spore a opp å legge ann på a:D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#16
Ehm.. hu på avataren kjenner jeg! Søskenbarnet til kompisen min :blink:
Visste det var noe kjent, og da dere skrev Porsgrunn.. :D
Har ei tvillingsøster også.
 

Dukie

nice girl
#17
Opprinnelig skrevet av Eulogy@02.04.2004, 05.09
Ja det var det. Men folk skjønte jo det med engang.

Avataren din, fant du hu på deiligst.no? Stephanie på 15år fra Telemark. :D
Det stemmer :) Merk deg at jeg og hun er fra nesten samme sted. Høø, var det ikke seksten? Leste sikkert feil. :) Har hun en tvillingsøster? Damn!
 
#18
Opprinnelig skrevet av Duke@01.04.2004, 11.18
:)

Ifjor var aprispøken noe med at Vivi ble bannet eller noe?
Pokker da! Dobbel aprilspøk på meg i år da!?
 
#19
Her sklir det ut ser jeg?! :thumbdown:
Tilbake til Far-Cry!Jeg er 100% enig me impywimpy. Men etter å ha prøvd dette omdiskutterte spillet selv, har jeg en konklusjon: nydelig grafikk, men gameplayet er kjedelig. :cool:
 
#20
Ehh.. ja. Du er klar over at dette var en aprilspøk? :p

Denne aprilspøken var jo bare konge da, men jeg fikk ikke oppleve "skuffelsen" siden jeg fikk vite det (heldigvis :p)

(Er forresten et litt gammelt emne..)