Anskaffelse av Suikoden

Maraj

Ålø- og energiminister
#1
Er det fremdeles noen butikker som tilbyr Suikoden I og II i hyllene sine? Eller må jeg ty til internet og bestille? Kunne være kjekt å vite. Har ikk elenger lyst til å bare låne det. Vil eie det!!!! Ønsker å heve standarden i spillsamlingen min med disse to spillene. :)
 
#2
Vil tro du finner noen forretninger som fortsatt selger dette spillet, ved unntak i slike bruktspill-kasser o.l, ettersom det ikke ble trykt opp så altfor mange kopier av dette spillet. Mitt råd til deg er å sjekke ut ebay, man kan gjøre noen skikkelige kupp der.
 
#3
Hvis du skal ha det i pal så må du nok ikke regne med å få et nytt et. De finnes omtrent ikke lenger. Jeg var så heldig å fikk det siste eksemplaret av Suikoden 2 som spaceworld ved OsloCity hadde for 2 timer siden. Kostet 600,- enda det var godt brukt, men alikevel billig. Så nå har jeg både Suikoden 1 (ripefritt) og Suikoden 2 (noen riper), så nå er jeg fornøyd :D
Tror ikke jeg kommer til å skaffe meg Suikoden 3. Både fordi jeg ikke gidder å chippe maskinen eller kjøpe ntsc-maskin, og fordi jeg tror ikke suikoden kler 3-d. Sjarmen med Suikoden er den koslige 2-d grafikken.
 
#4
You lucky son of a bitch!!!!

Jeg misunner deg noe sinnsykt!! Jeg har leita høyt å lavt etter suikoden I & II. Det verste er at jeg nå i senere tid husker å ha sett coveret til både 1'ern å 2'ern helt nytt! :doh: Men i min dumhet kjøpte jeg de ikke Runda suikoden II for lenge siden å ble helt hekta. Lånte det av en kamerat. Jeg skammer meg veldig, men jeg klarte ikke dy meg med å brenne det første. MEn jeg klarte ikke la sjansen til å spille det første gå sin vei....

Er nok en mulighet til at jeg kjøper meg en ntsc maskin, å begge spilla derfra...
 
#5
He he. Ja, de er ikke så lette å få tak i :)
Men jeg har også vært dum med disse spille tidligere. Kjøpte for endel år siden Suikoden 1 på Thorn for 50 kr. (!!!!), men var så utrolig dum å solgte det billig sammen med psx-maskinen og endel andre spill. Den gang skjønte jeg ikke hva slags utrolig spill det var. Er glad jeg fikk tak i det igjen. Måtte riktig nok gi 16 ganger mer for det den andre gangen da, altså 800 kr., men nå som jeg har begge to er livet bare herlig :D
 
#6
har nettopp fått meg suikoden 1, etter sterke anbefalninger fra diverse kjentfolk, har bare fått spilt en halvtime, men det ser helt klart veldig lovende ut. likte spesielt disse store slag-scenene som vistes i introen, men jeg antar det blir en stund før jeg får prøvd meg på noe med slikt kaliber.

bestilte det forresten via amazon, tok lang tid og kosta sinnsykt, men jeg bestilte det med no bøker og litt musikk, så jeg antar det var verdt det.
 
#8
Suikoden passer ikke 3d nei, og jeg kan ikke si suikoden 3 holder samme gode standarden som suikoden 1 og 2. Det å finne de 108 starsene er altfor lett i spillet, og hvordan de samme handlingene sees gjennom 3 forskjellige øyne kan også føre til at man blir litt "lei" av historien.
 
#9
Opprinnelig skrevet av Goat_Of_Beherit@12.06.2004, 14.35
amazon.com har det meste, til sin pris. Portoen deres er jo altfor høy spør du
meg.
Ja, de påstår de har Suikoden spilla, men det står jo også at de ikke sender dem ut av usa. Altså ikke til Norge. Og uansett er det vel ikke pal...?
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#10
Opprinnelig skrevet av Dante@16.06.2004, 20.04

Ja, de påstår de har Suikoden spilla, men det står jo også at de ikke sender dem ut av usa. Altså ikke til Norge. Og uansett er det vel ikke pal...?
Det er det jeg vil ha, PAL. ikke NTSC. Det ser ikke ut tuk at de vil sende det til Norge uten kamp dere...
 
#11
Opprinnelig skrevet av Cybermjau+18.06.2004, 23.12-->
<!--QuoteBegin-Dante
@16.06.2004, 20.04

Ja, de påstår de har Suikoden spilla, men det står jo også at de ikke sender dem ut av usa. Altså ikke til Norge. Og uansett er det vel ikke pal...?
Det er det jeg vil ha, PAL. ikke NTSC. Det ser ikke ut tuk at de vil sende det til Norge uten kamp dere... [/b]
øh? fikk mitt sendt uten problemer. bestilte brukt da.
 
#12
Suikoden I har to kompiser av meg, det er bare å låne når jeg vil :D
De kjøpte dem da de kom ut.... heldigvis

Suikoden II kjøpte jeg da det kom ut. Det var et must etter at jeg runda enern.
Lånte det bort for at par år siden og trodde at det var borte for alltid. Ble desperat og prøvde å finne det igjen på nettbutikker, men til ingen nytte. Ble derfor svært glad da en kompis ringte og sa han hadde funnet det :svette: