Apollo Justice: Ace Attorney [NDS]

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ja, det er spill nr. 4 i serien såvidt jeg har forstått det. Phoenix kommer til å dukke opp og.

K999

Keystone State Of Mind
Vel jeg forstod jo da at det er samme type spill, iom at spillet så helt likt ut, og navnet "Ace Attorney" fremdeles er der. Men jeg tenkte mer på om Phoenix fremdeles er der, eller om han her Apollo på noen måte har noe med Phoenix å gjøre. Ellers så blir det vel kult med enda et Ace Attorney spill.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Hvis jeg husker rett er deler av greia i 4ern at phoenix wright har sluttet som advokat og flyttet til en hytte eller noe. fisker og den slags. (er ikke helt sikker på dette er hundre prosent riktig, men..) men han nye advokaten er liksom arvtageren hans eller noe. Det har vel allerede kommet ut i japan tror jeg. Jeg leste et eller annet sted en import preview og de sa ihvertfall at 4ern er så på syre atte hjælp. :) jeg gleder meg ihvertfall. jeg holder på med 2ern nu.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:eng101: "Phoenix Wright / Ryuichi Naruhodo (成歩堂 龍一, Naruhodō Ryūichi?) (age 33)
The former protagonist of the series, he is no longer an attorney but instead plays piano and poker in a Russian restaurant called Borhachi,[10] in addition to owning a talent agency. Although no longer a lawyer, he helps Apollo out."

Fra Wikipedia.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Aaah... Selvfølgelig! :D Jeg var jo ikke i nærheten engang, men jeg visste ihvertfall at han byttet yrke. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers, for de som ikke klarer å vente på Ace Attorney 4: Gyakuten Saiban 3 (den japanske utgaven av Phoenix Wright Ace Attorney 3: Trials and Tribulations) er ute i Japan, og kassetten har både den japanske og den engelske versjonen av spillet inkludert. Driver og spiller det nå, og det er gode greier. :)

Trenger du å overbevises? Okay: I løpet av den første rettssaken sier advokat-Mia (saken foregår fem år før resten av spillet, og man styrer Phoenix' nå avdøde sjef og mentor Mia Fey) følgende til seg selv etter å ha lyttet til ei sleip flørtekjerring i vitneboksen: "Well, I guess now we know whose milkshake brings all the boys to the yard...". Mhm. Morsomt.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg venter på den amerikanske utgaven av PW3. Hører spillet har omtrent 500 than/then-skrivefeiler slik det framstår nå.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og it's/its. Hvor vanskelig kan det være? "IT'S = IT IS". Verre er det ikke. :(

Det kjipe var at skrivefeilene i Justis For Alle ikke ble retta opp i den amerikanske utgaven, så det spørs om de gjør det nå. -_-

Holder selv på med den japanske utgaven av Phoenix Wright 3. Skrivefeilene er ikke så hyppige at det blir et intenst problem (selv om jeg oppdaget et punkt der de skulle skrive "no", men hvor det ble "on" istedet.)

Godot er min helt.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Ah, jeg gleder meg som bare det jeg :D Er blitt helfrelst Phoenix Wright-fan etter å ha spilt de to første spillene (rundet toeren i dag, faktisk) så at det kommer to nye spill uten noe stort mellomrom er jo fantastisk. Kommer nok til å importere den japanske verjonen av T&T innen kort tid :D

Faktisk ... Den amerikanske utgaven av Trials and Tribulations skal ha blitt lansert i dag, så da behøver du ikke importere den japanske.

Redigert: Jeg er godt over halvveis i T&T nå (nettopp begynt på sak nummer 4), og jeg tror jeg trygt kan si at dette er min absolutte favoritt i denne serien.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Noen som anbefaler en amerikansk import-side? Ukjent verden for meg :p

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
VG+

Du kommer til å bli glad.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Fapp, Canada er Nord-Amerika. Jeg kan ikke se at det ble spesifisert noen nasjon i hendvendelsen til Tuten.

Det ser forøvrig ikke ut til at T&T kommer ut der før 23/10. (iflg. VG+) Koster uansett ikke noe særlig mer enn 250,- inklusiv frakt.