Apollo Justice: Ace Attorney

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Snilt å bare skrive sånn helt uten videre Lodin :ninja:

Uansett, jeg fikk spillet i går og spilte det hele kvelden og litt av natta. Er ferdig med både sak 1 & 2. Det jeg har lagt merke til hittil er at jeg ikke helt likte opplæringskurven. Med alle disse nye fancy greiene følger også laaange forklaringer, og det ble liksom dyttet inn med teskje hele tiden. Ble litt irritert på både Phoenix, Trucy og Ema et par ganger der fordi jeg hele tiden måtte lese meg gjennom endeløse forklaringer og aldri liksom fikk prøvd hva de faktisk pratet om.

Jeg kan tilgi sak en, som skal være en opplæringssak. Det jeg ikke likte var at dette fortsatte ut i store deler av sak to. De problemene som kan dukke opp i Wright-spilla med at spillet løser mysteriet for deg, eller motsatt, at du løser mysteriet før spillet og må vente på at det tar deg igjen, de virket veldig forsterket på grunn av all hjelpen du fikk.

Uansett, jeg liker spillet godt så langt uansett. Fortsatt morsomt og smart skrevet, musikken er kul som alltid og jammen fikk jeg ikke den gode gamle "aha"-følelsen et par ganger der også. Jeg likte dessuten den nye "Percieve"-mekanikken (når jeg først fikk gjort det uten hjelp, that is) svært godt, og forensic science var jo artig nok det au, men hadde ikke gjort noe om de droppet det heller liksom. Skal spille mer senere i dag og poster vel litt til når jeg er helt ferdig med spillet ;)