Aprilspøk- nye siden

#1
Ja det var en morsom aprilspøk med den nye siden deres for det var det værste på lenge :) hehehe. Blir moro når den ORDENTLIGE siden kommer opp da
 

Novastrum

Feminist-elitist
#2
og...? emnet du vil diskutere idag er? :blink:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#4
"Stor takk til K00lkid, Zolrath og Kaptein Tabasco som troppet opp på så kort tid etter at ILiuz fant ut at de som opprinnelig var med på teamet ikke var flinke nok - dere har skrevet masse bra på så kort tid!"

aprilspøk, ja...

og skoen-stilen på ILiuz' innlegg helt nederst er ikke til å ta feil av :laugh:
 
#5
Og den FarCry "anmeldelsen" tok virkelig kaka! Hadde det ikke vært for at det var 1. april i dag så ville jeg virkelig ha lurt på om det hadde klikka helt for dere.
 
#10
Den var sinnsykt bra da! :D for all del. Tillater meg et par sitater:

"Størsteparten av grunnen til at vi er bedre er jo såklart at vi har fått det beste designet av alle spillsidene - Shadar gjennomgikk en grundig undersøkelse med mange CS-gamere på LAN om hvordan de ville at siden skulle se ut."

"Som mange av dere vet, er mitt selskap ID Software iferd med å fullføre Doom 3, som vel de fleste har fått med seg. Det virkelig spennende med Doom 3 er ikke historien, stemningen i spillet eller lydeffektene - faktisk er ikke gameplayet noe særlig viktig heller, med tanke på den enorme revolusjonen vi har fått til i grafikkmotoren til spillet."

"Som noen sikkert har fått med seg, ble det kjørt en razzia mot CryTechs hovedkvarter, og mye utstyr ble beslaglagt. Og en må jo si at uansett hvor bra Far Cry presenterer seg selv, så bærer spillet helt klart preg av å være satt sammen av piratkopiert programmvare"

Stå på gutta!
 
#14
Opprinnelig skrevet av Havok@01.04.2004, 12.10
Hvis det her ikke er en aprilspøk må jeg bare le høyt. Sorry guys. GRUSOM!
Vi som ler, med andre ord.

En god latter forlenger livet. Må gi ros til de som har vært med på dette (jeg har ikke gjort annet enn noen linjer tekst på forsiden), og takke for innsatsen på en så bra aprilspøk.

Så får dere vente og se om nye Spillegal.no overgår dette...? ;)
 
#15
Off, ja, jeg grøsser av tanken på hvor mye vi har å leve opp til :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Hei hei, alle sammen... takk for fin respons på aprilspøken vår! :)
ILiuz ga meg i oppdrag å lage en side som med litt godvilje kunne se seriøs ut, men likevel være helt forjævlig. Da jeg innså hvor vanskelig dette kom til å bli, mekket jeg bare noe jalladrit og satset på at noen gikk fem på... og det GJORDE DERE! :D
ILiuz leverte den nederste posten, min våpenbror Zolrath skrev alle nyhetspostene og Far Cry-anmeldelsen, ellers er alt mitt verk. En spesiell takk til Zolrath, uten ham hadde ikke spøken vært så morsom ("Musikken er det beste i Far Cry", hahahaha! :D).

Vi kommer tilbake senere med noe som IKKE ser ut som det er smurt sammen på fem minutter og som IKKE later til å være skrevet av snørrhovne, imbesille fjortiser. ;)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#17
Opprinnelig skrevet av Yetipants@01.04.2004, 14.42
Vi kommer tilbake senere med noe som IKKE ser ut som det er smurt sammen på fem minutter og som IKKE later til å være skrevet av snørrhovne, imbesille fjortiser. ;)
Du snakker selvfølgelig om Spillegal.com her?
 
#18
Haha, nå jobber sikkert gjengen på spreng for å lage ny side, siden alle tror dette bare er en aprilsnarr..

Oh well, hvem kommer til å lese anmeldelser her uansett. De anmeldelsene kommer sikkert ut mye senere.. Holder meg til Gamespot og IGN jeg as, der jeg kan få skaffa deilige Video Reviews. Slepper å lese, det er tingen!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#20
Opprinnelig skrevet av CubePro@01.04.2004, 15.13
Holder meg til Gamespot og IGN jeg as, der jeg kan få skaffa deilige Video Reviews. Slepper å lese, det er tingen!
Hva skal det bli av deg? Nei og nei..