Arcaden i England

#1
hei, eg skal til England denne torsdag og skal være i London i en uke. kjenner noen av dere noe arcade i london, eller noe brae steder som jeg kan besøke?? :) thnks
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Nesten 15 år sida jeg var i London, men jeg husker at Sega hadde en ganske imponerende hall. Kanskje den fortsatt eksisterer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Segaworld, mener du? Satan klaske, der var det fett. Da jeg var der. Som begynner å bli lenge siden. :(
 

Kilik

Lokal moderator
#4
Ja, NamcoStation som er like ved siden av London Eye. Største arkaden jeg har vært på i alle fall. Hovedsaklig Namco og Sega-spill. De har nettopp fått inn Tekken 5...
 

Dukie

nice girl
#5
Da tror jeg Cinos kommer til å game sinnsykt der. Cinos, se om du finner Ryan Hart og knus han.
 
#6
Duke: hahaha...jeg tør ikke å drømme om det en gang. lol, men hvis jeg treffe ham, så vil det være en stor ære for meg å tape for ham...eller vinne :p lol, neida eg må slutte å drømme.

så fint at det er mange steder her, men hvordan kommer jeg dit lissom, altså adresse eller kart?
 

Dukie

nice girl
#7
Gutti har jo bodd i London i flere år. Du kan spørre han. Du kan også prøve å søke på nettet.

ChiefGutti@Spiderman.no er mailen hans om ikke minnet svikter.

Men seriøst, Ryan Hart er en tulling som har for høye tanker om seg selv. :)

Kommer du forresten til gpet, Cinos?
 
#8
Er en arkade ved siden av HMV og Planet Hollywood ikke langt fra Picadilly Circus, var vel det som het SegaWorld i sin tid. Jeg har vært på den før og mener den var større da, men der er fortsatt en del spillmaskiner for store og små.

MoFo2
 
#10
Det er en arcade like ved planet hollywood, som er i samme gate som picaddilly cicus. Jeg var der i sommer, og det var ikke så særlig mye der. Nå har jeg bare vært der den ene gangen, og da var to etasjer åpne. Det var rulletrapper opp til flere etasjer, men de var stengt. Men mye morro der likevel...
 

EagleJin

Bear Necessity
#11
Opprinnelig skrevet av Cinos@26.10.2004, 18.51
Duke: hahaha...jeg tør ikke å drømme om det en gang. lol, men hvis jeg treffe ham, så vil det være en stor ære for meg å tape for ham...eller vinne :p lol, neida eg må slutte å drømme.

så fint at det er mange steder her, men hvordan kommer jeg dit lissom, altså adresse eller kart?
124480​
Cinos: Dine "Booty Sisters Williams" fikser Ryan ;)
Må si jeg nesten misunner deg sterkt.. T5-lysten er ekstrem for tida, så det er nesten pinsel og ikke få spille det :( :svette:

Uansett.. Lykke til der borte!
 
#13
Cinos: Jeg og Gutti møtte Ryan på Play2Win arcade'en, husker ikke navnet på stedet i farta.. men det skal vel ikke være så vanskelig å finne. Søk litt rundt på nettet før du drar.. så finner du det.
 
#14
Opprinnelig skrevet av MoFo2@26.10.2004, 18.03
Er en arkade ved siden av HMV og Planet Hollywood ikke langt fra Picadilly Circus, var vel det som het SegaWorld i sin tid. Jeg har vært på den før og mener den var større da, men der er fortsatt en del spillmaskiner for store og små.

MoFo2
124494​
Etter det jeg husker har de en hel etasje for DDR og relaterte spill?
 
#16
Trocadero heter stedet.
Sega World var ganske stilig, men det tror jeg ikke eksisterer lenger (var en del av Trocadero). Funworld er der fremdeles.
Ellers er spillavdelingen i underetasjen på Hamley's et fint sted. :)

(Edit: Litt sent svar fant jeg ut; ja ja, sikkert andre som skal til London og.)
 
#17
im here in london now, and I've been to namco station. I saw no tekken 4 or 5 nor Ryan heart... yeah yeah, bad things happens.

I must say wow!! London is to damn big, easy to get lost here...hehe

Jinsama, i will try to find the place, thanks for info guys...