Arcadestikke for å spille MAME spill

Trenger en arcade stikke for å spille ymse MAME spill. Noen som har tips om en grei sticke? Gamepad er litt jalla til denne type spill.

Ringte Spiderman om arcadestikker men de sa de ikke hadde noen da jeg ringte i august 2005. Søk på norks webjsapper har heller ikke gitt så mange treff. Er det noen av disse på
Liksang.com som er å anbefale. Skal man spille ymse shoot'emups så er det vel bedre med ball på stikka enn avlang stikke?

Hva med avstand mellom knappene. Sitter de for tett på denne Street Fighter Aniversary Sticka?

Skal bruke sticka på en xbox. De fleste sticker har vel mulighet til overgang mellom "alle" konsoller?

Post det dere har av kommentarer og linker!

Lodin

Der Waaaah
Skulle til å foreslå en av de gamle Namco stikkene til PSX (og en adapter fra Lik Sang) som Spiderman selger, men de svina har dobla prisen til 500 spenn. :ehm...:
Hvis du alikevel finner den til en billig penge et annet sted er den fortsatt helt kurrant.

Opprinnelig skrevet av Lodin@17.08.2005, 15.14
Skulle til å foreslå en av de gamle Namco stikkene til PSX (og en adapter fra Lik Sang) som Spiderman selger, men de svina har dobla prisen til 500 spenn.  :ehm...:
Hvis du alikevel finner den til en billig penge et annet sted er den fortsatt helt kurrant.
252354​
Har dobla prisen på sticka, eller på adapteret?

Har du denne sticka selv og har testet den? Det er ikke for mye dødgang i sticka? Får vel tusle ned der en dag og sjekke den (oslo). Skal se om jeg finner på liksang.

EDIT:
Har sjekka litt rundt omkring. Folk sier at Hori lager veldig bra stikker. Ser at denne Hori Arcade sticka har fått veldig bra kommentarer. Kanske jeg skulle gå for denne?

Hva pokker skjer om den blir stoppa i tollen? 200-300 ekstra?

Lodin

Der Waaaah
Kjøpte ei av de Namco stikkene hos Spiderman for 250 for noen år siden. Riktignok var det på salg fordi de ville bli kvitt dem, men det hoppet de har gjort i pris er vel griskt.
Bruker den så å si bare på MAME til PCen og der funker den fint. Kan ikke si jeg har noe å sammenligne med, men jeg syns ihvertfall den er god og responsiv.
På den andre sida blei stikka sluppet omtrent på samme tid som Tekken 2 så det er klart det er skjedd en del utvikling på markedet.

Jeg kjøpte Namco-stikka for noen uker siden for 300 kronars.
kjøpte meg en ps/ps2 til usb-dings for 200 ellerno...
funker fett det!
bruker stikka til mame og slikt, og ps2-kontroll til spill man bruker pad.

deilig.

Var innom Spiderman i Trondheim i går, de skulle ha hele J**** 700,- for den Namco-sticka til PSX!! HORRIBELT, blir nok heller å bestille fra utlandet har jeg bestemt meg for.

Lodin

Der Waaaah
Tydelig at det har vært litt etterspørsel etter de stikkene nå som Tekken 5 er sluppet, men det får da være måte på grådighet og da. Kan alikevel ikke si jeg er overraska.

Bare lik-sang kommer opp igjen så blir det en Hori (til Xbox) og en "Street Fighter Aniversary". Selger sikkert den ene etter å ha testet begge to. ;)