Area5: CO-OP

D

Deleted member 91

Gjest
#1
Jess, jeg tvilte sterkt på om dette fortjente sin egen tråd eller om jeg bare skulle slengt en link i spillshizzletråden, men siden Gud Hater Megatråder og jeg veit det er flere 1UP Show-fans her inne tenker jeg vi slår på stortromma.

Co-op er altså videoprosjektet til Area5, diverse skribenter og spill...folk som fikk fyken fra 1UP for en stund siden. I korte trekk er det 1UP Show uten 1UPen og med litt friere tøyler. De fire første episodene finner du her, og idag avslørte de sine nye eiere, Revision3, som jeg ikke har hørt noe om men som sikkert er skikkelig koselige. Følgelig finner du nyeste episode her.

Det er ganske ostete og til tider skikkelig flaut, ettersom de insisterer på å pakke spillpreiket inn i dårlig skuespill og bedritne plottråder, men det er fortsatt grei nok skuring å sette på når man kjeder seg. Det mista litt piffen når de ble selvstendige og derfor ikke lenger hadde noen særlig kule sniktitter og slikt, men forhåpentligvis ser vi en økning nå som de er kobla til et større navn.