Assasin's Creed og Skate. Xbox360

#1
Jeg selger altså disse to spillene til den interesserte kjøper.
Begge er til Xbox360 og så godt som nye.

- Assassin's Creed
- Skate.

Kjør på!
 
#3
Jeg gav 549,- når det kom. Har ikke peiling på nypris nå for tiden, så jeg vet ikke helt hva jeg kan ta for det.
 
#6
Hvorfor er jeg så gjerrig? Sjekk ut spilllemnet mitt, jeg skal ikke ha mye for mine spill. Solgte Skate billigbillig til Cockmcballs og de andre spillene skal jeg ikke ha mye for. :)
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#7
Nå skal jeg ikke ødelegge emnet, men jeg føler jeg må svare.

Grunnen til utsagnet mitt er at det virker som om du tråler gjennom alle mulige nettbutikker for å finne ut hvor det er desidert billigst, tilbud eller ei. Deretter sier du ifra i emnet, uansett om du skal ha tingen eller ei. Så når du i dette tilfellet spør om hva han betalte for det i sin tid, noe som er knekkende likegyldig, så blir jeg litt oppgitt.
 
#8
Jeg trålet ikke gjennom noen nettbutikk. Jeg solgte Skate selv til Cockmcballs for ikke lenge siden, og var bare interessert i å vite hva han ville ha for det. Dessuten har jeg en kompis som er veldig keen på spillet, men jeg kjøper ikke gjennom denne karen hvis jeg finner det billigere i byen i Stavanger. Jeg sendte trådstarter en PM med hva jeg gav for det. Hvorfor du blir så krass mot meg når jeg bare lurte generelt på pris skjønner jeg ikke.

Det er forresten meget relevant i og med at det var en kampanje ute og gikk nå nettopp. Man betaler ikke, la oss si 300 for et spill, og selger det brukt for 400 hvis det ble kjøpt nå nylig. Det ble det åpenbart ikke så denne diskusjonen har ikke noe poeng.

Skriv til Sagosen du.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
En ting er aldri mer verdt enn det andre er villig til å betale for det, uansett hva slags affeksjonsverdi tingen måtte ha for selger. Dermed er det helt irrelevant hva selger har gitt for det i sin tid.
 
#10
Skate ble nylig solgt for 99,- kroner på Elkjøp. Hvis selger kjøpte det for 99,- og nå selger det for la oss si 250 eller 300, da fungerer dette som tilnærmet svindel på SG. Det er snakk om normer; en kjøper ikke noe billig og selger det mye dyrere når det er brukt.

Så jo, jeg vil si at det var relevant i dette tilfellet.

Nå tror jeg ikke tilbudet er ute å går lengre, men uansett, hvordan kunne jeg vite at selger ikke gjorde som nevnt ovenfor? Snakk om å være sikker på at en ikke blir lurt her. Jeg kan ikke bare bruke masse penger, i tillegg på ting som blir priset høyere enn de burde være. Da hadde jeg følt meg lurt.

Kan godt slette innleggene som gikk off topic her når Buggz og Sheriffen leser det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
Hvis det ikke lenger finnes noe sted der man får kjøpt spillet til 99, men stort sett koster det femdobbelte overalt igjen (hvilket er en absurd hypotetisk situasjon uansett), så er det bare heldig for selger og ikke svindel i mine øyne da spillet selges for en lavere pris enn markedspris. Men igjen er vi tilbake til det jeg skrev om at noe kun er verdt det folk er villig til å betale for det. Hvis han sier han vil ha 250 for det, og det koster 99 i butikken vil han ikke finne noen som er villig til å betale hans pris. Iallefall ikke på dette forumet.

Det er fortsatt ikke relevant da eksempelet ditt er absurd. Gi nå ett forslag på hva du vil betale for det spillet og få det unnagjort.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#12
Revan: Hvis jeg hadde vunnet en utgave av et helt nytt spill. Jeg åpner det ikke, men velger å selge det videre. Vil det si at jeg må gi det bort gratis, ettersom jeg ikke har betalt en døyt for det?


Det du sier er at man ikke har lov til å tjene penger på salgene sine?