Assassins Creed 2: The Da Vinci Creed

CyberK

Finner ikke på noe.
Jammen hvis man må ha SH5 for å cracke ACII som igjen må ha SH5 som må ha ACII... :ermm:
 

Lodin

Der Waaaah
Din dumme bosh'tet! Cracken gjør noe med kopibeskyttelsen til AC2 så den leiter etter dritt med SH5, men siden SH5 ikke kjører så merker den ikke noe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er da ikke noe nytt? Folk som betaler for spilla må slite med diskswapping, dritprogrammer som kræsjer og nå ustabile servere, mens pirater slipper. DRM er en påminnelse om at utgivere helst ser at folk stjæler spilla sine.
 
Vent... Man kan ikke spille et SINGLE player-spill på grunn av servertrøbbel?

Når jeg en dag får en anstendig PC skal jeg piratkopiere ALT.
 
jepp, jeg er en av de idiotene som ga ubisoft penger for et spill som kan spilles. Kan hjertelig anbefale alle å skaffe pirat versjon og bruke pengene sine på noe annet. En login skjerm som sier at jeg ikke er koblet til internett(selv jeg er) og derfor ikke kan spille et SINGLE player spill er ikke verdt 350 spenn.

Sånn ellers, kan jeg ta med dette tilbake til butikken å få igjen pengene?, jeg oppfyller alle krav som koveret gir.
 
men med tanke på at jeg har registret cd keyen og en av de store "gevinstene" ved å dette online sp konseptet er at man kan spille uten cd, vil jeg jo fortsatt ha spillet og kunne spille det?
Med mindre gamestop sender mail til ubisoft om at spillet med cd key xxx er returnert, men det høres usansynelig ut.. men men kan ikke si at jeg bryr meg helt
 

Lodin

Der Waaaah
Trukke mange sjapper godtar innbytte av PC-spill, men gudene veit. Kast en stor nok bæsjestorm så kanskje.

Siste nytt er uansett at serverne ble haxxora med typisk DOS-flooding, men de skal være oppe igjen nå.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Pestdoktor assasin :grine:

 

Lodin

Der Waaaah
Finner ikke Bredahoodtråden så da poster jeg det her. Endelig slippes det no mer SP-DLC.
The Da Vinci Disappearance brings eight new single-player missions, two new mulitplayer modes and plenty more to Assassin's Creed: Brotherhood when the add-on pack hits the PS3 and Xbox 360 next month.
After the fall of the Borgias in Rome, Leonardo Da Vinci is kidnapped by the Hermeticists, an underground cult dedicated to transforming mankind. Ezio will embark on a single-player quest to recover stolen paintings in order to find Leo before it is too late, discovering two new locations and two new gameplay features along the way.
Neste måned en gang. PC utgaven av spillen skal og slippes i mars forøvrig. med både støtte for 3D Vision eller dual screens avhengig av åssen setup man har.