Assassins Creed plot avslørt?

#1
I et intervju med IGN glemte Kristen Bell, som spiller i Veronica Mars, å holde munn om plottet i Assassins Creed.


Opprinnelig skrevet av Highlight meg
"It's actually really interesting to me. It's sort of based on the research that's sort of happening now, about the fact that your genes might be able to hold memory. And you could argue semantics and say it's instinct, but how does a baby bird know to eat a worm, as opposed to a cockroach, if its parents don't show it? And it's about this science company trying to, Matrix-style, go into peoples brains and find out an ancestor who used to be an assassin, and sort of locate who that person is."
Det er noe helt idiotisk med å gjøre det sånn slik, om det stemmer. Hva synes dere?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Var vel ikke akkurat nyheter for de som har sett traileren eller lest noen previews, da. Menmen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Jojo. Uansett så hørtes det litt artig ut. Kan jo såklart godt være det bare er frøken Mars (tilståelse: Jeg pleier faktisk å se på den serien :$) som veldig lett lar seg imponere, men jeg husker historiene fra Prince of Persia-spillene. Hvis Ubisoft Montreal har vært litt mer dristige denne gang, kan vi fort snakke om en svært medrivende opplevelse. :)
 
#6
Plotet kan jeg klare meg uten foreløpig, at det var noe mer med settingen enn hva vi har fått bekreftet hittil har jo vært ganske opplagt. Selv skulle jeg gjerne hatt en litt in-depth demonstrasjon av nøyaktig hvor fritt dette klatresystemet deres er og hvor fritt missiondesignet blir.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#7
Jeg synes spillet blir mye mer interessant når man integrerer en vitenskaplig/teknologisk dimensjon i oldtidssetting. Til sammenligning synes jeg spill som Prince of Persia og God of War har ytterst kjedelige konsepter. Oldtidsmytologi biter dårlig på meg - Sci-Fi genebending, roboter og Virtual Reality derimot. Det virker bedre.

Hvorfor jeg har det slik kan sikkert Freud svare på.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Det er fordi du har lyst til å ligge med mora di.

Uansett, hvor mange her har faktisk spilt gjennom alle tre Prince of Persia-spillene i den nyeste trilogien? Jeg sier bare at historiene i hvert av spillene får ganske mye større betydning når du ser alle spillene under ett.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#9
Dialogen i toern ga meg avsmak.

Synes egentlig nr.2 herpa alt de hadde bygd opp i enern. Litt synd, ettersom det var jo litt kult, bedre enn normen på spill-fortellinger.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#11
Stemmeskuespill?

Men jeg blir fuktig i munnvikene av å tenke på Assassins Creed. Noen storslått story forventer jeg ikke, men at de ikke prøver så jævlig hardt hadde vært litt kos, for en gangs skyld.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#12
SITAT(Novastrum @ 15.12.06, 01.37) 42206
Jeg synes spillet blir mye mer interessant når man integrerer en vitenskaplig/teknologisk dimensjon i oldtidssetting. Til sammenligning synes jeg spill som Prince of Persia og God of War har ytterst kjedelige konsepter. Oldtidsmytologi biter dårlig på meg - Sci-Fi genebending, roboter og Virtual Reality derimot. Det virker bedre.

Hvorfor jeg har det slik kan sikkert Freud svare på.
[/b]
Jeg må si meg litt uenig med deg, men det er jo selvsagt en smakssak. Ta thiefspillene. Jeg var ikke stor fan av at de hadde roboter og denslags i de spillene. jeg elsket spillene og måten man gjorde ting på, men hatet det høyteknologiske.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Hva da med golemene mot slutten i treeren? Samma dealen i og for seg, bare at de var magiske. Syntes robotene var kule, jeg.

Selv om golemene var sjefest: "FIND AND CRUSH AND CRUSH AND KILL!" :gal: