Assassin's Creed

#2
Det er vel den samme presentasjonen som ble vist frem på X06? I så fall ble det postet i X06 tråden, så nyheten er ikke akkurat fersk her på SG.

Ser i hvert fall spennende ut, og det er absolutt et spill jeg skal følge videre med på.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Er det også sjef at spillet egentlig foregår i framtiden og at man bare spiller en kar som spiller en VR simulering? Evt. er det og mulig at man via enda mer crazy teknologi tar over kroppen til en kar i middelalderen og bruker ham til å utføre agendaen sin. Høres uansett ut som Grant Morrison er involvert. :p
 
#6
Det er vel strengt talt mer Hitman møter de nye Prince of Persia spillene. Hadde forøvrig ikke sett denne videoen før, og jeg må innrømme at jeg ble mektig imponert. Nå begynner det å minne om mitt bilde av hvordan et skikkelig nextgen spill skal se ut.
 
#7
Så det er bare jeg som ser på det som en blanding av Splinter Cell og Prince of Persia?

Uansett har jeg tenkt å skaffe spillet. Får bare håpe det holder seg under 18 årsaldersgrensen så jeg slipper å rote etter UK versjonene (som alltid får 15+) for å tilfredsstille mine strenge foreldre.

Er også litt nyskjerrig på åssen det blir spillt. Er det sånn at det er flere brett, du hopper inn, rir inn til byen - dreper offeret og kommer deg ut? Eller er det mer som GTA, der du finner en person, snakker med ham, får jobben, utfører den, tilbake, snakke o.s.v?
 

Lodin

Der Waaaah
#8
For de som ikke tok den forrige posten min seriøst. =D Personlig syns jeg denne twisten er dødsbøs. SITAT
News has also circulated about a 'sci-fi twist', due to information from developer interviews, and some effects visible in trailers of the game. It is theorized that the historical setting may be a simulation, for purposes of training or other gain, being undertaken by an unknown group in the future. During a trailer shown at E3, the screen would glitch and go fuzzy at times, and at one point where Altair is killed, the screen fades to black and then shows a head's up display with the words 'computer offline'. Ubisoft has confirmed that Assassin's Creed will be part of a trilogy, and has also stated that one or both of the sequels will have a futuristic setting.[/b]
Wiki'd
 
#12
Ser man bort ifra Portrait of Ruin og Twilight Princess er nok dette det spillet jeg gleder meg mest til for øyeblikket.

For det første, jeg elsker leiemorderspill. Det er altfor få av dem nå idag. For det andre, jeg elsker de nye Prince of Persia-spillene, og det er jo Montreal-studioet som står for dette spillet også. For det tredje, alt ser bare så forbanna gjennomført og genialt ut.

En slags blanding av plattform, sniking og hjernekrevende puzzling ++. That's a killer mix!
 
#16
Åja, sånn sett. Okey, da er jeg enig. Synes presantasjonen hennes gikk ganske greit, men var tabben på slutten med vilje? Liksom, at hun viste litt som ikke skulle sees..
 
#17
Vet ikke om det var med vilje, men det fikk ihvertfall meg til å lyste etter spillet (det var jo der vi fikk se det der "Offline" greiene).

SpilleGal, BrusGal eller JenteGal - yes that is the question :rulleøyne:
 

feytus

deep space 9mm
#18
Hmm, den futuristiske greia hørtes jo spennende ut. Mener dere at AIen på X360 blir bedre enn den på PS3? Driver og vurderer om jeg skal kjøpe 360 eller vente på PS3, men som dedikerte spillgeeks er dere vel ihuga Nintendo-fans, eh? Hehe.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#20
SITAT(Revan @ 03.10.06, 17.02) 26317
AIen blir bedre på 360, så der har du enda en grunn til et sikkert kjøp.
[/b]
Hæh? Hvor er logikken i det? Spill-AI krever da for faen ikke all verden.
Kilder?
Ikke tro på alt du leser.

SITAT
For det tredje, alt ser bare så forbanna gjennomført og genialt ut.[/b]
Tja, synes animasjonene når hasashin dytter mennesker ser ganske rompe ut. Veldig unaturlige bevegelser. Håper virkelig de fikser dette.