Auto Assault

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Auto Assault. Ny MMORPG basert på bilkjøring i et postapokalyptisk fremtidsscenario. Litt som GTA med andre mennesker i Mad Max' univers, altså.
Gladaction, høy hastighet, Havok 2-fysikk og snasen grafikk gjorde at dette interesserte meg. Samt scifi-settingen.
Noen tanker om dette? Sjekk ut Downloads-seksjonen for filmklipp, skjermbilder og en smaksprøve på musikken, mellom annet.
 
#2
Hmm. Det lille vi har fått vite om universet, og historien interesserte meg. Synes mytologien virker veldig stilig. Noe som er ganske viktig for meg, dersom slike spill skal interessere.

Alt så virkelig pent og gjennomført ut, med tanke på design og grafikk. Og jeg likte spesielt godt fokuset på action, selv om WoW er det eneste slike spillet jeg har spilt noe særlig. Og man kan si det samme om det.

Er det noe nyss om når det kommer ut?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Ingen lanseringsdato enda, niks. Men det var mest settingen og GTA-aktigheten som slo an for meg også, gitt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Ja.
 
#6
Nå som det faktisk er ute... Er det noen som har prøvd det :ehm...: Lurte på om det var noe verdt å ha som aveksling fra wow, konstant raiding og instance (er priest) tærer på interessen for wow :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Like greit, det var ikke noe artig uansett. Testa betaen i noen timer, det var temmelig snork.
 
#10
Var jo mata det :) Siden det var mulig så måtte jeg lage en Biomek av klasse "Tørminator".. Ill be back :gevær: Anter jeg er den eneste som spiller det :p