Avataropplasting og galleriet er tilbake.

Lodin

Der Waaaah
#41
Opprinnelig skrevet av Zythius@19.12.2004, 06.41
Det er her tøffinga he'nnger jaggu så inderlig. Je må pelle mæ bort da, før je er joggu teit. (Spesielt teit førdet' je itte krangler om noe så dumt som avatarer og om hå mange gonger følk bitter dom ut)
150962​
Er det bare jeg som ikke skjønner en dritt av dette? Har du finni på den dialekta sjæl eller?
 
#42
Minner meg om en dialekt fra toten.
 
#43
Skal vi diskutere i hvilken sammenheng det sitatet av meg ble sagt? Jeg er på MSN nå.

Det ble vel sagt i en sammenheng der du skrev et meningsløst, og totalt irrelevant innlegg; og skrøt av det, atpåtil?
 
#44
Neeei, jeg sa at jeg på en eller annen måte visste hvordan det er å røyke. Jeg kjenner ikke smaken, eller hvordan du blir av det, men jeg vet hva som skjer hvis du gjør det.

Før sa jeg mye piss, spesielt i den perioden der jeg sa det du siterer. Jeg vet, som alle andre her vet, at jeg skriver mye piss. Men det har endret seg i det siste. Føler jeg. Og, da jeg sa det, var det piss. Men hvis jeg hadde skrevet det nå, så hadde jeg fått frem min mening bedre.

Håper noe forstod dette.
 
#45
Ja, du har skjerpet deg veldig. Nesten så jeg blir glad i deg. Men ingen utenom meg liker deg jo. :(

:kos:
 
#46
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@20.12.2004, 03.38
Ja, du har skjerpet deg veldig. Nesten så jeg blir glad i deg. Men ingen utenom meg liker deg jo. :(

:kos:
151329​
:kos:

Nei, hvis folket på SG føler seg tøffere når de.. "rakker" ned på meg, vel.. Da får de bare gjøre det. Ikke misforstå, jeg bryr meg ikke lenger. Men er det nødvendig å fylle SG med unødvendige poster, om hvor mye pisspreik jeg sier? Nei, absolutt ikke.

Det jeg heeeel tida prøver å få frem, er at dere har mer erfaring enn meg. Dere skriver tøffere, i og med at dere er eldre enn meg. Eller, dette gjelder ikke alle, da..

E: Må bare få legge til at jeg er en person som gjerne har gode ideer, eller noe godt å si, men det er ikke alltid like lett å få ut av hodet, hvis du skjønner hva jeg mener.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#47
Jeg orker ikke starte en stor krangel nå, men spør deg selv Revan:

Trenger det nødvendigvis være alderen som har noe å si?
 
#48
Opprinnelig skrevet av Baronen@20.12.2004, 04.35
Jeg orker ikke starte en stor krangel nå, men spør deg selv Revan:

Trenger det nødvendigvis være alderen som har noe å si?
151364​
Nei, men det er jo klart at dere som er eldre har mer erfaring. Jeg skrev i en periode mye piss, men den er jeg over nå.

Lets forget it.
 
#49
Opprinnelig skrevet av Crizpy@18.12.2004, 18.24
"jeg har ingen kunskap på dette området, men jeg velger å uttale meg alikevel"
150942​
Lurer på om det hadde blitt oppstyr rundt akkurat det der hvis det hadde vært Vanguard eller Yevon som sa det..
 
#50
De ville ikke ha sagt det.
 
#51
Lodin: Du er ikke alene. Og nei, jeg har ikke funnet den på selv. (Det Odalsk) :ler:

PS: Jeg, som Ronin, mister heller ikke nattesøvnen eller humøret av Rævans avatarbytting.
 
#54
Noen folk synes det er irreterende at jeg bytter avatar så ofte. Det er deres problem, Matti.

Hva mente du? Godt eksempel? Hva snakker du om?
 

epp

firm and correct
#56
Hmm.. fikk ikke dette til å fungere jeg ass. An error occured etc. etc.
 
#57
epp: Det er fordi du er så gammel at du ikke vet åssen man gjør det. :p

Men du er klar for Converge eller?
 
C

Crizpy

Gjest
#58
Opprinnelig skrevet av eivind2k@20.12.2004, 04.34
De ville ikke ha sagt det.
151399​
Det er faktisk den mest fornuftige settningen du noen sinne har kommet med, eivind.
Og exploser: Vanguard og jeg har krangla mer en du kan forestille deg.
Eneste forskjelle på oss og på deg, er at vi gjør oss ferdig med det. Du gir deg aldri, og du lager tåpelig diskusjoner\krangler ut av ingenting.
Og Revans avatarbytting er en stor ting :)
 

epp

firm and correct
#59
Opprinnelig skrevet av Eulogy@20.12.2004, 08.43
epp: Det er fordi du er så gammel at du ikke vet åssen man gjør det. :p

Men du er klar for Converge eller?
151593​

De kommer hit? Hvor og når?