Avstemning :-/

Hvem skal ha filmtoppen?

• Alice

Stemmer: 0 0,0%
  • Sancti

• Lama

• Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
D

Dalai'Lama

Gjest
Så vidt jeg har skjønt, er det ønske om at en annen skal ta over spilltoppen og gjøre den litt bedre..

MEN jeg vil forsatt ha all cred for å ha funnet den opp ^_^

Jeg stemmer på meg selv/Sancti. Sancti tilbød seg å drive Spilltoppen da vi alle la merke til at Dalai'Lama gjorde en mindre god jobb. Deretter tilbød jeg meg til Sancti og overta toppen. Fra det øyeblikk var det nok heller ikke et spørsmål om Sancti skulle drive toppen videre, heller om jeg eller Dalai'Lama skulle gjøre det.

Slik jeg ser det, har Dalai'Lama nok med Filmtoppen. ;)

Opprinnelig skrevet av Dalai'Lama om Filmtoppen
ingen som vil ha den vel? jeg har en annen ide som jeg skal lage, som blir mye lettere :), jeg vil ha mitt eget emnet, mulig det kommer til og bli teit, men bare vent og se.. Alice, stian.gahlla@gmail.com er det mailen din? Logg deg på msn a, hvis du har.
194668​
Jeg kan ta over Filmtoppen hvis ingen andre vil. Det er et såpass genialt emne for filmelskere at det ikke kan dø. Så hvis ikke du gidder, og ingen andre heller gidder, kan jeg ta meg av det. Dog jeg ser helst at en annen gjerne melder seg. Thinaran? Nabbe? Mongis? :svette:

Greitgreit, da er Alice vår konge når det kommer til Spilltoppen. På befaling fra vår konge er emnet stengt.

Status
Stengt for ytterligere svar.