Bøker gis bort

Status
Stengt for ytterligere svar.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg vet ikke om denne tråden har noe her å gjøre, men jeg tenkte jeg skulle gi dere sjansen før jeg legger bøkene ut på QXL.

Jeg fant to pocketbøker jeg ikke har bruk for, men som er i så god stand at de ikke kan kastes. Det er snakk om Douglas Adams - Stort sett harmløs (det femte og siste bindet i Haikerens guide til Galaksen-serien (oversatt og utgitt på Kagge Forlag)) og Michael Moore - Stupid White Men. Stupid White Men har jeg bare lest et kapittel av og Douglas Adams-boken rakk jeg aldri å begynne på, siden jeg kjøpte en innbundet utgave av hele serien noen uker senere. Begge to er i veldig god stand og Stupid White Men er dessuten beskyttet med kontaktpapir.

Jeg forlanger ingen stor interesse for disse gamle bøkene, men jeg lar det gå noen dager før de legges ut på QXL. En av dem, eller begge to, kan bli dine for 20 kroner i porto.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Vel, i så fall blir det vel en budrunde. Poenget var jo ikke å tjene penger på dette, men jeg har ikke noen bedre forslag til hvordan vi skal avgjøre det.

D

Doctor Downs

Gjest
Faktisk et under at en feit kukk som Michael Moore klarte å skrive en så underholdende bok som Stupid White Men etter (eller egentlig før) den søppelfilmen Fahrenheit 911. Har boka selv, og anbefaler andre å lese den også, så slå til her.

Opprinnelig skrevet av Aquila@28.07.2005, 18.57
Faktisk et under at en feit kukk som Michael Moore klarte å skrive en så underholdende bok som Stupid White Men etter (eller egentlig før) den søppelfilmen Fahrenheit 911. Har boka selv, og anbefaler andre å lese den også, så slå til her.
246039​
Enig i at Fahrenheit 911 ikke er på langt nær så bra som de andre filmene hans. Stor skuff!

Opprinnelig skrevet av Houseman@28.07.2005, 18.38
Vel, i så fall blir det vel en budrunde. Poenget var jo ikke å tjene penger på dette, men jeg har ikke noen bedre forslag til hvordan vi skal avgjøre det.
246028​
Synes du bør praktisere "førstemann til mølla"-prinsippet her ;)

men jeg er da kanskje lyst på boka også, dvs Stupid White Man av den godeste Hr. Moore.

og jeg mener at "travere" skal gå foran de nye her... :p

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Skal bli, PureChaos. :)

For å avgjøre hvem som skal få den andre, sier vi det slik at den første som forteller meg hvor mye den utgaven jeg har koster i UK, får tilslaget (altså hvilken pris som står på baksiden av boken). Uavhengig om man er traver på SG, var først ute eller om man er en antihelt.

Hvor mye koster Stupid White Men i UK?
a) £ 4,99
b) £ 5,99
c) £ 6,99

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Da har vi en vinner. £ 5.99 er korrekt.

Begge bøkene er lovet bort. Takk til alle som har bidratt.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Lykke til med det.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg tror ikke du trenger å lese hele emnet for å få med deg setningen «bøker gis bort». Det står i emnetittelen. ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.