Bør jeg kjøpe Animal Crossing?

#22
Jeg har akkurat gått i anskaffelse av dette spillet og det er en ting jeg lurer på... Hvordan åpner man NES-spill?

Har hørt at det går an å skaffe seg noen NES-spill og at man kan spille dem, er de komplette, hvordan får man tak i dem?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Gi gaver til dyrene, gjerne litt fete gaver. Det hender de gir deg NES-spill tilbake. Følg med på oppslagstavla og se om noen graver ned noe spennende. Det hender også at du får NES-spill i bursdagsgave.
 
#25
Opprinnelig skrevet av Houseman@25.10.2004, 04.16
Jeg vet ikke hvor mye du vet om det selv, men jeg har lest noen anmeldelser og gjort meg opp en mening (tror jeg): Animal Crossing lar deg gjøre helt dagligdagse ting og er derfor et RPG uten nevneverdig spenning inkludert, men som er søtt, enkelt og barnlig. Vil tro at det passer best for de yngste ungdommene, men husk bare på at all teksten er på engelsk. Jeg kunne ikke tenke meg å ofre tid på det, men jeg er ikke særlig glad i RPGs og heller ikke utpreget barsnlig av meg. Oppsummert i noen få ord er vel Animal Crossing et barnespill med store mengder engelsk tekst.  :)
123569​
Kan jeg kjøpe animal crossing av deg?? :)
 
#26
Det er eit kult spel! Spesielt etter at eg brukte Action Replay-koden for å få dei hemmelege spela. Nå kan eg spela Legend of Zelda, Super Mario Bros. og Wario's Woods viss det vert litt kjedeleg. :tommelopp:

Er det forresten nokon som har lyst til å bytta ting med meg? Eg får så vanvittig masse saker som berre ligg utanfor huset, har sikkert noko nokon andre har lyst på.
 
#27
www.animalcrossingcommunity.com = Masse gode bytter.

  Spesielt etter at eg brukte Action Replay-koden for å få dei hemmelege spela
Hva enn du måtte finne på, så ikke fisk alt for mye etter at du har brukt AR koder. Det skal angivelig være en slags fisk i AC som du kan få etter å ha brukt koder. Denne skal kunne fryse spillet o.l. har jeg hørt.
 
#28
å, då skal eg passa meg for det. Men den einaste koden eg har brukt er den for å få NES-spela. Kan den fisken koma då og? eller er det ein spesiell kode for ein spesiell fisk?
 
#29
Opprinnelig skrevet av MystB@30.01.2005, 14.29
å, då skal eg passa meg for det. Men den einaste koden eg har brukt er den for å få NES-spela. Kan den fisken koma då og? eller er det ein spesiell kode for ein spesiell fisk?
171063​

Har så og si null peiling på dette, beklager :( .
Det eneste jeg vet er at det er meldt om slikte tilfeller som at spillet har hengt seg, savegames har blitt slettet, folk har fått items de ikke blir kvitt osv.

Er ikke sikker på om dette hender ofte eller ei, men jeg tror egentlig at det forekommer ganske skjeldent. Uansett så skader det ikke å ta backup av Animal Crossing savegamet sitt til et annet minnekort en gang i månden eller noe slikt. Det pleier i alle fall jeg og gjøre.
 
#31
Opprinnelig skrevet av Nightfox@31.01.2005, 00.02
Animal Crossing er et spill som varer evig.
171469​
Uenig.
Etter at du har nedbetalt gjelden din, blir spillet rimelig kjedelig, og ihvertfall jeg klarer ikke å finne på noe i mer enn ett par minutter.
 
#32
Har nedbetalt all gjelden for leeenge siden, og jeg spiller fortsatt ;) .
 
#33
Ikke for å være ekkel å puste liv i et dødt emne, men gadd ikke starte et helt nytt AC emne kun for å stille ett spørsmål. Alle sier at de har så fete items og slikt, hva kan egentlig være fete items i et spill som ikke har annet enn kunstgjenstanter og slikt? En vase +5?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Ting som gir deg mye poeng hos... de der som gir deg poeng for huset ditt. Sjelden tapet, sjeldne tepper osv. pluss unike items som gir deg masse poeng.
 
#36
Var NES spillene jeg så mest fram til. Så herved er Animal Crossing bestilt ^^... ja, og Warrior Within...hvis noen bryr seg
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#40
Er det noen god ide å kjøpe seg AC: WW hvis jeg har originalen, som jeg da spiller ofte?
Bør jeg prioritere å kjøpe AC: Wild World eller Mario Kart DS?