Bakfyll-spill

CyberK

Finner ikke på noe.
#1
Inspirert av de mange fine fortellinger om bakrus jeg har hørt opp i gjennom årene, og min fantastisk fine første nyttårsdag (Jeg orket da ikke starte dette emnet før jeg var sikker på at jeg følte meg streit igjen), begynte jeg å lure på dette: Hvilket spill er best å spille når man er littegranne kvalm og trett og illeluktende og noen ting husker du ikke og andre ting vil du helst ikke huske og hele verden er ute etter å ta deg og alle bråker så jævlig og så videre og så videre?

Spillet måtte vel da være ganske lett å komme seg inn i og spille, men samtidig morsomt. Alle spill som utfordrer hjernen er nok utelukket, faktisk tror jeg ikke det er en ulempe om spillet er repetetivt. Faktisk er det nok helt greit om spillet tilsvarer TV-titting i sin dyphet.

Det jeg endte opp med å gjøre, var å cruise rundt i GTA:LCS og generelt utforske her og der. Dog gjorde jeg ingen oppdrag, og dette var ikke før jeg hadde sett på/sittet foran TVen ganske så lenge (sånn ca. hele dagen). Så min utfordring til dere er denne: Finn frem til det ultimate bakrus-spillet!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#2
Worms 3D.

Ikke vanskelig å holde følge med. Ikke vanskelig å komme inn i. Slager.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Hvis du er i stand til å spille noe som helst så er du ikke orntlig fyllesjuk. Sånn er det.
Men hvis jeg bare er litt laber dagen derpå funker det fint med hjernedøde klikke greier som Diablo 2 og Sacred. Gamle adventure spill fra Lucasarts man allerede kan alle løsningene på funker også greit. Viktigste er å ikke måtte tenke for mye.
 
#5
Alltid morro å kjøre snowboard, brett eller bilspill, gjerne av typen burnout. Hvis man da ikke er for fyllesyk og blir sjøsyk, da blir det roligere former som noe slåsse-spill eller strategi. Pirates og civilization funker også veldig fint.
 

Kilik

Lokal moderator
#6
Det må bli GTA-serien. En av de få spillseriene du både kan spille seriøst og engasjert i ti timer i strekk, eller bare tulle rundt i fem minutter.