Baldur's Gate 3?

Har vanskklig for og tro at de kommer til å klare og lage et spill som kan måle seg med BG1. ettersom BG2 aldri, etter min mening, ikke ble like bra og NWN ikke stilte helt opp til kravene så må jeg si at jeg møter et slikt prosjekt med en vis skepsiss.

Må bare få si at BG2 med de rette modsene og expansion packen er et av de beste spillene som finnes innenfor RPG. Har ikke vært gjennom BG1 helt, men no er grafikk motoren der alt for utdatert det er nesten ondt å spille det. Neverwinter hadde sucky story og gameplay (har riktignok ikke prøvd med exp packene da men...) Men det var litt digg med 3D.
Men shadar hadde kansje et poeng med at er du frelst så er du frelst og da kan du heller overse noen småting som ikke er som de skal,.
Men jeg hvis det kommer et BG3 og alle de andre oppfølgerene som ble nevnt (Dere glemte elder scrolls) så blir det bra.

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Sgiratch@08.09.2004, 10.35
Har ikke vært gjennom BG1 helt, men no er grafikk motoren der alt for utdatert det er nesten ondt å spille det.
99786​
Hvis du leiter litt rundt finnes det en mod som lar deg spille gjennom BG1 kampanjen med BG2 enginen. Slipper med andre ord å lide deg gjennom 800x600.