Banjo-Kazooie, Banjo-Tooie og Jet Force Gemini selges

#1
Etter nøye gjennomtenkning har jeg kommet frem til at jeg skal prøve å selge noen av perlene i spillsamlingen min. Spillene er ikke komplette, men jeg har manualen til Banjo-Tooie og Banjo-Kazooie:) De er ikke i perfekt stand, men men.
Selv om pengenøden er stor så er jeg ikke villig til å la spillene gå billig. Jeg er ikke så veldig interresert i å diskutere prisen på spillene, men det er sikkert verdt et forsøk. Og ja, frakt er inkludert i prisen.

Og hvis du tilfeldigvis skulle være på jakt etter et bestemt nintendo64-spill, så er det bare å spørre, jeg sitter fortsatt på en liten eske med spill.


Banjo-Kazooie med manual - 300kr
Banjo-Tooie med manual - 300kr
Jet Force Gemini - 300kr

E-mail og MSN: spisepinner@hotmail.com
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Vi snakker altså om N64-spill uten manual/eske til 300,- stykket? Bare lurer...
 
#3
SITAT(kakarlsen @ 14.08.07, 20.34) 77264
Vi snakker altså om N64-spill uten manual/eske til 300,- stykket? Bare lurer...
[/b]
Ja:)
Det er mye, og jeg tviler på at noen faktisk er villige til å betale så mye. Men det er nå noen av mine favoritt-spill og jeg må ha såpass mye for å i det hele tatt ville selge dem. Det at dette er spill utviklet av Rare (og regnes som klassikere) hjelper også litt på, siden de ikke vil kunne noen gang kunne lastes ned på Wii. Ah, well :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#4
Har ikke lyst til å være noen festbrems, men det tok meg to sekunder å finne både Jet Force Gemini og Banjo Kazooie, (komplette, europeiske utgaver) til under 100,- per stykk. Riktignok auksjoner, men med så kort tid igjen at jeg tviler på prisen stiger noe nevneverdig.
 
#5
:) Jeg har allerede sagt at spille ikke går billig. Hvis ingen vil kjøpe så er det greit, jeg hadde ikke så stor tro på at noen ville heller. Men jeg har ikke lyst til å kvitte meg for spillene for en mindre pris. De har fortsatt en verdi for meg, og den verdien kan målles i penger. 300kr minus porto :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
Affeksjonsverdien er større enn markedsverdien, altså. Da er det nok bedre å beholde dem.
 
#7
Anbefaler deg å selge på Nintendoforum eller QXL, for her på SG får du nok ikke så mye for hvert spill som du ønsker.
 
#8
Kan vel nevnes at jeg har solgt opptil flere Banjo Kazooie carts for 250 pr. stk. Det finnes faktisk folk som er villige til å betale det.

Off-topic, men kakarlsen: Journey to Silius er elsk <3
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
Simpson Fan: Tviler ikke. Prisene på eldre Nintendospill på feks. QXL kan være helt astronomiske. Ja, ja, jeg gidder i hvertfall ikke betale mer enn jeg må.
 
#12
Etter nøye gjennomtenkning har jeg kommet frem til at jeg skal prøve å selge noen av perlene i spillsamlingen min. Spillene er ikke komplette, men jeg har manualen til Banjo-Tooie og Banjo-Kazooie:) De er ikke i perfekt stand, men men.
Selv om pengenøden er stor så er jeg ikke villig til å la spillene gå billig. Jeg er ikke så veldig interresert i å diskutere prisen på spillene, men det er sikkert verdt et forsøk. Og ja, frakt er inkludert i prisen.

Og hvis du tilfeldigvis skulle være på jakt etter et bestemt nintendo64-spill, så er det bare å spørre, jeg sitter fortsatt på en liten eske med spill.


Banjo-Kazooie med manual - 300kr
Banjo-Tooie med manual - 300kr
Jet Force Gemini - 300kr

E-mail og MSN: spisepinner@hotmail.com
Hei. :) Har du fortsatt Banjo Tooie? Hvis du har det har du skaffa deg en deal. ;) Betaler gjerne 300 kr. :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#13
To år siden, men jeg skal jo ikke være pessimist.