Baten Kaitos vs. Tales of Symphonia

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja, svar nå godt folk! Jeg så trailer av begge fra E3 og har et alvorlig problem med å velge selv. Det er så mange spill jeg vil ha nå at jeg nesten blir gal. :p Metroid Prime, Prince of Persia 2, disse to åff kårs, Zelda.... Animal Crossing er jeg veldig nysgjerrig på... Mye å glede seg til i Nintendo horisonten :D
Diskuter, stem og hver glade :D

Jeg skjønner lissom ikke helt den kort-greia på baten kaitos ennå. Men den preview'en jeg så....herreguuuud! :D Er redd ToS skal bli litt.....Barnslig?! :ehm...:

hvorfor ikke ha et alternativ for begge to?
selv kommer jeg ikke til å kjøpe noen av dem.
ja dere hørte riktig... for nemlig spilt dem hos en venn...

Opprinnelig skrevet av SilentBob@31.07.2004, 14.51
hvorfor ikke ha et alternativ for begge to?
selv kommer jeg ikke til å kjøpe noen av dem.
ja dere hørte riktig... for nemlig spilt dem hos en venn...
81295​
Det hadde vært en ide det, men jeg aaaner ikke åssen jeg får lagt til nytt svar....
Var ikke spillene noe bra?

Hmm... jeg har BatenKaitos og jeg venter på TalesOfSymphonia fra lik-sang.com. Hvis jeg skulle ha valgt mellom BatenKaitos og TalesOfSymphonia så hadde jeg gått for BatenKaitos, pga. dens innovative (nyskapende) og enkle (viss man kan poker) måte å bruke kortene på under kampene.

Vel, det jeg egentlig hadde lyst å si angående pollen var om ikke det vært fint med enda ett svar-alternativ (jeg har allerede dem i samlingen), men jeg ser nå at det ikke er mulig.

PS. Merlin03. Du kan jo kjøpe ToS også gjemme den når du får besøk av venner i tilfelle du skulle være redd for å bli sett på som barnslig av kompisene dine pga spillet, hehe. ;)
Dessuten er det jo litt synd å gå glipp av ett bra spill, selvom det skulle være "barnslig".

Jeg stemte ikke, for jeg vil stemme begge.

Jeg har allerede kjøpt Tales of Symphonia, så da er det vel bare Baten Kaitos jeg kommer til å kjøpe. Tales of Symphonia er jeg i hvert fall utrolig fornøyd med.

Åh, kjære soppe!

Jeg kan trygt anbefale BatenKaitos for deg. Introen er nesten verdt pengene alene for å ikke snakke om kampsystemet. Det er sinnsykt involverende og du vil være kjempeglad for hver gang du greier å komme med en sinnsyk bra kombinasjon som kan utløse noen sinnsykt bra spell (hva var nu det på norsk igjen?).

Historien innrømmer jeg glatt er kjedelig (av det lille jeg skjønner av japansk), men det er ikke det som teller mest. Jeg er også litt usikker på om man kommer til å bry seg om karakterene for jeg skjønner ikke japansk så godt, men det blir sikkert klarere for meg om man får empati for karakterene når den europeiske versjonen kommer.

Men, du veit best sjøl hva du vil, hehe. ;)

Jeg skal nok skaffe meg begge spillene. Jeg har ikke kjøpt meg Tales of Symphonia ennå, jeg regner med å vente til det kommer PAL. Begge spillene virker absolutt fantastiske, så jeg gleder meg veldig til å få satt meg ned med dem. Selv om de to spillene virker relativt like gode i min mening stemte jeg Baten Kaitos siden dette virker hakket mer interessant.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Baten Kaitos, definitivt!
Tales ser også veldig bra ut, men penga mine går først og fremst til Baten som jeg har sett frem til over lengre tid nå.

BTW: Hvordan er utsiktene for en Europeisk release? Noen sider nevner Q1 2005, men har Namco confirmet noe som helst?

Ja, Namco har bekereftet at Både Tales of Symphonia og Baten Kaitos kommer på PAL (og for det, elsker jeg dem). Tales kommer en gang før jul, og Baten Kaitos litt utpå nyåret (altså Q1, som du sa).

er tos "oppfølgeren" til "tales of phantasia" ?

det spillte jeg mye før, og hvis tos er i samme stil velger jeg det når det kommer til ps2

Opprinnelig skrevet av analvakUm@02.08.2004, 10.32
er tos "oppfølgeren" til "tales of phantasia" ?

det spillte jeg mye før, og hvis tos er i samme stil velger jeg det når det kommer til ps2
81905​
Tror ikke det er en direkte oppfølger, siden "Tales of Eternity/Destiny" (eller no) eksisterer også.

Tror ikke det kommer på PS2...

Status
Stengt for ytterligere svar.