Battle of Destiny 2008: The Road to Evolution

#1



Kanskje dere veit det eller ikke, men muligens den største turneringen denne sommern i Europa tar plass den 27-28 Juli.

Det vil bli turnering i 4 forskjellige spill med ca 500 spillere totalt

1. Hyper Street Fighter II (140) (PS2)
2. Tekken 5 - Dark Resurrection (100)
3. Capcom vs SNK 2 (130)
4. Street Fighter 3: Third Strike (170)

The winners of each tournament of this amazing event will win a plane ticket and paid entry to Evolution 2008 in Las Vegas on the weekend 8-10 August 2008!!! Cash and exclusive merchandise are also up for grabs!

EXTRA EXTRA

Det blir også mye casual SCIV + Street Fighter IV.

Ta en tur innom hjemme siden deres på http://www.battleofdestiny.com/

-------------------------------------------------------------------------------------------
Så hvem har lyst til å bli med fra Norge? Jeg skal finne ut hvor mye det koster for reisen, men sånn ca tror den kommer til å ligge på 600-800 kr tur/retur for flybilletten. Så blir det hotell som ikke koster mer enn 600 kr for 2 dager per pers, (da deler 3 folk rom sammen, med separate senger selvfølgelig, fordi som ønsker dobbel seng vil det også være en mulighet. Siden det er noen av klanene som er veldig "close")

Turneringen vil koste:

Entry to The Venue & The Casual Zone:
10£
Tournament Entry:
1 Game = £10
2 Games = £20
3 Games = £25
4 Games = £35

Totalt vil det blir ca.

800(fly)+600(hotell)+300(casual + 2 spill) = 1700

Husk: Utgiftene er en ca beløp, det kan bli +/- 300 kr. Dere må også ha cash til mat.

Personlig syntes jeg det er lite, med tanke på opplevelsen. Vi kan neppe gjør noe slikt igjen når vi er 40 med kone, unger, lån, stasjonsvogn og jobb.
Så tenk dere litt om, dette kan bli en opplevelse dere neppe glemmer.
Jeg må ha svar innen Fredag 18. juli, altså dere har 5 dager på å spørre mamma/pappa, søke om lån, for de som må det. Dere kan jo også bare dra selv, men jeg tenkte det hadde vært fett hvis vi dro samlet!


De som vil kan melde interesse, 18. jeg ha et endelig svar. Jeg tar med kamera og lover å ikke dra en Nil.....KASA

Edit: Mulig vi kan bo hos noen, det kutter ned da prisen betraktlig. Men jeg må først finne ut hvor mange som kan bli med!

Meldt interesse:
Infamous
Nilo
Robbie3s
Nukleuz
Mike/Tricky
SHDR
Scadente
 
#2
Nice tiltak Nilo!
Jeg er absolutt interresert. London er genialt sted og digger tourneys der.
Eneste minus er at de ikke har guilty tourney, da spørs det om fler av 2d heads'a blir med.
 
#3
Synd at det ikke har GG, trodde faktisk London hadde mange GG spillere.

Men det blir uansett liv der, med stjernene som Justin Wong, mest kjent som Chun Vs. Diago. På DR fronten får vi Ryan, en av Europas beste spiller, StarScream, Dinosaur, Devil og Matt fra Polen og sist men ikke minst Robbiet5! Kommer også en del spillere fra Sverige. Akkurat nå er det ingen spillere fra Norge registrert, vi må REPRESENT!


Jeg drar nesten uansett, håper bare å få med meg flest mulig! Team Kasa, lever dere enda?
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#5
Jeg og SHDR har tenkt oss dit, på SFIII torneyen (ikke det at jeg forventer å vinne noe :$).

See you there, med mindre vi er midt i Crunchen, noe vi er så... ja får håpe at vi sees der.
 
#6
Stor Z for Zvarte Zvingende!
Tror jeg ikke får svart før lørdag, kanskje sent imorgen:p
Trenger en skikkelig session med Robbie i 3s før jeg kan si om det er aktuellt for meg eller ikke...
 
#7
Jeg bestiller billetter imorgen, jeg gir link til alle. Så hvis du bestiller etter 18. så er det mulig det kan bli dyrere. Jeg må finne folk vi kan bo hos på fredag, evt må du da skaffe deg hotell. Mulig alle må gjøre det hvis vi ikke får tak i et sted å crashe.
 
#8
Yo!

Da har jeg i hytt og pine prøvd å finne billige billetter, men det var lettere sagt enn gjort. Sist jeg sjekket lå tur/retur på 800 spenn, nå har det gått opp til nesten 1600 kr, som dreper budsjettet vårt helt.

Hvis noen der, Robbie? En eller annen kan prøve å finne noen billige billetter, så hadde det vært supert.

Jeg har funnet oneway til London Stansted( da må vi ta tog/buss til london sentrum (koster ca 100-200 kr) Denne billetten koster 320 kr, det er avgang fra torp. Men tilbakeveien har jeg ikke funnet noe enda.

http://maps.google.com/maps?hl=en&q=STANSTED%20to%20LONDON%20METROPOLITAN%20UNIVERSITY&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

Sted å bo? Også veldig dårlig med, alle steder er booka helt ut. Så vi må satse på at vi kan finne gamere på stedet så vi kan crashe hos. Prøv å finne noen dere kan bo hos, så sparer dere en del.
 
#9
jeg burde sikkert ha prøvd meg i cvs2. jeg kjenner 2 engelske folk som bor i nærheten og skal delta også :(... men jeg har ikke fri så jeg får ikke dratt.

sf4 og sthd cabinett med capcom kabinett skal også være i nærheten
 
#11
yo faen, jeg har blitt kidnappet av mora til hamdi, kan desverre ikke komme. med mindre dere kommer og redder meg. adressen er hamdikottiveien 7. please kom and rescue me!
 

MadCow

Lokal moderator
#12
Hva skjer med no-show Nilo for tida, da?
Får satse på det er noen andre som drar:)
 
#14
Njaa, Devil vann, Matt tvåa, och Ryan trea, Devil gav Ryan priset så han får åka till EVO i alla fall, jag kom till de sista åtta men fick stryk av världens uslaste Kazuya spelare, I choked helt enkelt....

Mvh

Locolei
 
#15
LOCO!!!!!!!!!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! SYND!

Stemmer det, my bad. Matt kom på første i Polen, Devil 2. og Ryan 3.
 
#16
Her er selve Evo resultatene for de som måtte lure!!!

Evo 2008 Results


Capcom Vs SNK 2

1st - John Choi
2nd - BAS
3rd - Ricky Ortiz
4th - Justin Wong
5th - Tokido/Gene Wong
7th - Combofiend/Buktooth


Tekken 5: Dark Resurrection

1st - Ryan Hart
2nd - Gandido
3rd - Cano
4th - Owen
5th - Lingmassacre/KOR
7th - Rip/Som


Street Fighter III: Third Strike

1st - Nuki
2nd - Justin Wong
3rd - Amir
4th - Tokido
5th - JR/Fubarduck
7th - Watson/Ryan Hart

Super Smash Brothers Brawl

1st - CPU
2nd - Ken
3rd - Hall
4th - SK92
5th - Darwin/Peapo
7th - WDRM/Bardull

Super Street Fighter 2 Turbo

1st - John Choi
2nd - Nuki
3rd - Alex Valle
4th - Tokido
5th - Kusumondo/Sirlin
7th - Justin Wong/Shirts

Marvel Vs Capcom 2

1st - Justin Wong
2nd - Chunksta
3rd - Smoothviper
4th - Crizzle
5th - Toan/Wes
7th - MegamanDS/Fanatiq


Nuki er rett og slett "the beast" nå om dagen, det er noen amerikanere som er i Japan og driver med SBO. "Nuki is untouchable/unbeatable"