Kanskje dere veit det eller ikke, men muligens den største turneringen denne sommern i Europa tar plass den 27-28 Juli.
Det vil bli turnering i 4 forskjellige spill med ca 500 spillere totalt
1. Hyper Street Fighter II (140) (PS2)
2. Tekken 5 - Dark Resurrection (100)
3. Capcom vs SNK 2 (130)
4. Street Fighter 3: Third Strike (170)
The winners of each tournament of this amazing event will win a plane ticket and paid entry to Evolution 2008 in Las Vegas on the weekend 8-10 August 2008!!! Cash and exclusive merchandise are also up for grabs!
EXTRA EXTRA
Det blir også mye casual SCIV + Street Fighter IV.
Ta en tur innom hjemme siden deres på http://www.battleofdestiny.com/
-------------------------------------------------------------------------------------------
Så hvem har lyst til å bli med fra Norge? Jeg skal finne ut hvor mye det koster for reisen, men sånn ca tror den kommer til å ligge på 600-800 kr tur/retur for flybilletten. Så blir det hotell som ikke koster mer enn 600 kr for 2 dager per pers, (da deler 3 folk rom sammen, med separate senger selvfølgelig, fordi som ønsker dobbel seng vil det også være en mulighet. Siden det er noen av klanene som er veldig "close")
Turneringen vil koste:
Entry to The Venue & The Casual Zone:
10£
Tournament Entry:
1 Game = £10
2 Games = £20
3 Games = £25
4 Games = £35
Totalt vil det blir ca.
800(fly)+600(hotell)+300(casual + 2 spill) = 1700
Husk: Utgiftene er en ca beløp, det kan bli +/- 300 kr. Dere må også ha cash til mat.
Personlig syntes jeg det er lite, med tanke på opplevelsen. Vi kan neppe gjør noe slikt igjen når vi er 40 med kone, unger, lån, stasjonsvogn og jobb.
Så tenk dere litt om, dette kan bli en opplevelse dere neppe glemmer.
Jeg må ha svar innen Fredag 18. juli, altså dere har 5 dager på å spørre mamma/pappa, søke om lån, for de som må det. Dere kan jo også bare dra selv, men jeg tenkte det hadde vært fett hvis vi dro samlet!

De som vil kan melde interesse, 18. må jeg ha et endelig svar. Jeg tar med kamera og lover å ikke dra en Nil.....KASA
Edit: Mulig vi kan bo hos noen, det kutter ned da prisen betraktlig. Men jeg må først finne ut hvor mange som kan bli med!
Meldt interesse:
Infamous
Nilo
Robbie3s
Nukleuz
Mike/Tricky
SHDR
Scadente