BattleField 2, Call of Duty 2, 4 og Crysis CD-Keys

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
[Selger] BattleField 2, Call of Duty 2, 4 og Crysis CD-Keys

BattleField 2
Call of Duty 2 og 4 samt
Crysis


CD-Keys. Dette er helt nye spill som jeg har klart og rote vekk cd'en til. "Nøkklene" Fungerer derfor 100% og selger dem gjerne hver for seg om nødvendig. Det er max spilt i ca 80timer på hver cd-key. Obs, husk at dette kun er CD-Koden som følger med orginale spill, ikke cover og dvd.

CD-Koden brukes til å kunne spille på internett sammen med alle andre. Spørsmål? Jeg svarer gjerne.

Pris FØR, 250,- NOK
Pris NÅ, 200,- NOK



*EDIT*

Jeg har nå gitt, DiRTY D en gratis COD4 CD-Key. Han kunne ikke forstå hvorfor CD-Keys fungerte på Piratkopier. Så, som et plaster på såret og i håp om litt mer troskap sendte jeg derfor denne nøkkelen til han. Han kan gjøre hva han vill (også slette den, eller selge den videre). Han påstår at folk tjener fett på dette og jeg vill gjerne se en nøkkel bli til flere hundre kroner (som nevnt nedenfor). Håper folk kan stoppe og flamme på forumet og holde en god tone framover. Senker derfor prisen til 200,- pga DiRTY sine påstander.
 
#2
Ser du nettopp har blitt medlem.
Velkommen til forumet.

Salgsemnet ditt derimot kan virke tvilsomt.
Du har mistet alle platene skriver du.

Her er min teori:

Du kjøper disse nøklene for rundt 100NOK fra en viss velkjent webside.
Du selger nøklene for 250NOK, og ender med en fortjeneste på 150NOK.
Disse nøklene fungerer fint med orginal og piratkopier.

CD-keys pleier ikke være printa inn på platene, men gjerne i cover og manual.
Så da har du mista alle eskene og manualer med andre ord.
 
#3
Neida, har seg slik at jeg har alle cd'keys og manualer i egen mappe. Og da flyttelasset med endel ting forsvant gikk også dvd'ene. Jeg jobber for spaceworld og får regelmessig CD-Keys. Og, det er snakk om alle 4 spillene for 250kr (Ikke 250,- pr stk).

Hvis du kan finne en slik samlepakke billigere vill jeg gjerne høre fra deg og sette ned prisen. Mvh, Takk for velkoms hilsen. Vill nok selge mye mer her inne av spill o.l. i tiden framover. Kan også nevne at dette også ligge ute på Finn.no men (i følge reglene) skal jeg ikke gi ut noen link eller noe. Så nei, dette er ikke noe fant.

Skulle det være misstanke om fanteri gir jeg gjerne ut 2 GRATIS cd-keys for Call of Duty 4. (De 2 første som sender meg en privatmelding før klokka 23:00 med kode-ord JIPPI-09 får en gratis key hver.)

Du kjøper disse nøklene for rundt 100NOK fra en viss velkjent webside.
Du selger nøklene for 250NOK, og ender med en fortjeneste på 150NOK.
Disse nøklene fungerer fint med orginal og piratkopier.
Vill bare si en ting, jeg drar heller på jobb og får stipend fra skole enn å prøve og skaffe meg 100kr kanskje 1 gang i månden. Tror ærlig talt ingen ville gjort det, det lønner seg rett og slett ikke.
 
#4
Ble ikke emnet stengt ? Eller virket det fristende med gratis nøkler ? :laugh:
Så da har vi altså lov å selge nøkler her? Som dere vet fungerer med piratkopier?

Vill bare si en ting, jeg drar heller på jobb og får stipend fra skole enn å prøve og skaffe meg 100kr kanskje 1 gang i månden. Tror ærlig talt ingen ville gjort det, det lønner seg rett og slett ikke.
For det første så kan det ikke sammenliknes med å gå på skole og jobb.
Dette kan du gjøre hjemme. Å bestille nøklene fra nettet er ikke verre enn å bestille en musikk cd.
Og jeg vet for at faktum at folk på nettet tjener fett på salg av slike nøkler.
 
#5
Hvorfor stenge emnet? Jeg tilbyr LOVLIGE CD-Keys. Hva folk bruker/Gjør med dem er vell ikke ditt/selger eller forum admins problem, vell? Tror du skal prøve og oppføre deg litt bedre, selv om jeg er ny medlem her inne. Det er du som blander inn piratkopier her, ikke meg. Kan også opplyse om at CD-Keys er lovlig og selge (like lovlig som det er og selge sitt orginale Windows Vista).

Hvis en admin ser dette, vær så snill og rydd opp.

Ble ikke emnet stengt ? Eller virket det fristende med gratis nøkler ? :laugh:
Så da har vi altså lov å selge nøkler her? Som dere vet fungerer med piratkopier?
Merk dere, "vet fungerer med piratkopier?". Alle CD-Keys (Uansett om den er orginal eller ikke) fungerer på piratkopier. Hvis du ikke vet hvorfor DiRTY D kan jeg opplyse deg om at spill som ligger ulovlig på nett er clonet av orginale spill. Spar meg for dine spydidheter.
 
#6
Merk dere, "vet fungerer med piratkopier?".
Hadde det vært ett stort marked for det hvis det ikke fungerte?
Jeg er ikke fersk på nett, heller ikke på jorda.

Du ser på meg som spydig, jeg ser på deg som litt bråkjekk nå.
Kommer inn ny på et forum og tilbyr en tvilsom vare til kunstig høy pris.
Du ble gjort oppmerksom på det av både meg og Archtor.
Foreslår at du jekker ned prisen i det minste.
Ingen som er interessert i å betale enn hva som er "listepris"
Call of Duty 2 nøkkel får man feks til 65NOK.
Hadde du selv betalt nesten 200kr mer for en såpass billig vare?
 
#7
Om jeg hadde betalt 200kr for

Crysis
BF2
COD4 og 2

JA! Disse selges IKKE hver for seg (har jeg sagt 2 ganger nå). Det er 4spill for 200kr kort sagt. Som jeg sa til deg, finn et sted der du finner dette billigere så skal jeg senke prisen. Dette står også i førstepost ... Forresten, flott at du spammer ned hele "annonsen" min. Veldig voksent av deg :)
 
#8
All PR er god PR heter det. Du burde takket meg for gratis reklamen :p
Nei men seriøst, leste PM og jeg/vi stopper her.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#9
Vel, slik jeg oppfatter det prøver du å gjøre en slags business ut av å selge videre CD-nøkler du får gjennom jobben, og det er det ikke meningen at dette delforumet skal brukes til. Hvis du har det samme liggende ute for salg på FINN, foreslår jeg at du holder deg til det i stedet for å bruke Spillegal som et "reserve-annonsemarked".
 
Status
Stengt for ytterligere svar.