Battlefield 2:Modern combat

#1
Battlefield 2:modern combat er spill med klasse. hvis du ikke tror meg ta en kikk på dette: Key Features
An all-new story-driven single player mode drops players deep into an action-packed war framed by government-sponsored propaganda forcing gamers to choose sides and decide the outcome.
More than 10 maps for online multiplayer action for up to 24 players**. Clan support VoIP and a deep stat tracking system help round out one of the deepest online console shooters to date.
Take control of more than 30 land, sea, and air vehicles, including tanks, helicopters, amphibious craft and fast attack vehicles.
Choose to battle as U.S., European Union, Chinese, or Middle East Coalition troops, each with their own unique arsenals.
Step into the boots of multiple solider classes including Assault, Sniper, Special Ops, Combat engineer and Combat Support units.
Own the battlefield with more than 50 state-of-the-art weapons.
Complete each unit’s unique “Battlefield Moment” to earn “Battlefield Points” and unlock rewards including upgrades, and promotions.
Upgrade your unit with new equipment, including thermal vision for the sniper rifle, more destructive mines faster tanks and more.
Character Persistence and Growth. With in-game success, players increase their rank through promotions. Go from a private to a general as you lead your unit to victory.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
24 spillere virket som forferdelig få til et Battlefield-spill å være? Men jada, det ser kult ut. Korea er slemme og sånn derre der, liksom.
 
#3
Opprinnelig skrevet av Nicholas@13.06.2005, 11.33
24 spillere virket som forferdelig få til et Battlefield-spill å være? Men jada, det ser kult ut. Korea er slemme og sånn derre der, liksom.
232561​
24 spillere blir ikke lite når man har tilpasset maps til antall spillere. Blir fremdeles fett.
 
#4
Nei, dette blir ikke bra. Tror jeg.

Når folk tenker Battlefield 2 til Xbox - hvertfall kompisene mine - så tenker de på trailere av BF2 til PC som de har sett. Men som vi vet, så er det ikke det samme.

Balle.
 
#5
På tide live opp tråden.
Det har kommet noen screens av Modern Combat til Xbox 360. Foreløpig så kan det stå i dette emne.

BILDER



Grafisk ser det nesten identisk ut med Battlefield 2 til PC, men la oss håpe at 360 versjonen vil være mer stabil på nettet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Øh... kom ikke dette ut for lenge siden? Eller klarte de ikke å gi ut Xbox- og PC-versjonen samtidig?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
Battlefield 2: Modern Combat er en liksom konsoll-versjonen, det vil si crappy grafikk, færre kjøretøy, færre spillere, mindre brett, kjedeligere våpen, etc. Det har blitt utsatt ca. drittlenge, da. Skal liksom være klart til julen, både til Xbox og Xbox360.
 

oma

Village Drunk
#8
har det ikke vært snakk om ett BF til PS2 og da? er det dette?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#9
Jeh, det er dette. Konsollversjonen som sagt. Merk deg at PS2-versjonen kommer til å være enda mer dumb-downed.
 

oma

Village Drunk
#10
buhu, men selvom det er dårligere enn originalen.. kommer ikke det til å bli ett bra spill selvom?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Joda, helt sikkert. Vurderer å anskaffe meg det selv, for eksempel. Det er bare det at hvis man har en PC som takler PC-versjonen, så er den å foretrekke.
 
#12
Vet ikke helt om alle fikk det med seg. De bildene som jeg linket til er fra XBOX 360 versjonen. Som dere sikkert vet så bruker Modern Combat til Sbox 360 samme grafikkmotor som Battlefield 2 til PC.


Xbox og PS2 versjonen har mye dårligere grafikk.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#13
Opprinnelig skrevet av Nicholas@05.10.2005, 13.06
Battlefield 2: Modern Combat er en liksom konsoll-versjonen, det vil si crappy grafikk, færre kjøretøy, færre spillere, mindre brett, kjedeligere våpen, etc. Det har blitt utsatt ca. drittlenge, da. Skal liksom være klart til julen, både til Xbox og Xbox360.
266261​
Ehh det blir nok neppe færre våpen eller køretøyer. Dette BF2 spillet er heller ikke helt likt det som er på PC.

Og i dette spillet er det jo med en egen NATO/FN styrke, sammen med USMC, MEC og China eller noe.
 
#14
Har lest at modern combat tit xbox 360 ikke kommer til å ha bedre grafikk enn ps2 og xbox versjonen .stemmer dette?

Er det noen som hvet om de dropper hele spillet til 360, hvis det kommer, er det fly med?
 
#16
i følge de bildene der ser det ikke ut som battlefield 2 i det hele tatt,
hvis de ikke skjerper grafikken så der det ingen sjangs at jeg kjøper det.
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Såvidt jeg veit kjører Modern Combat bare en sterkt modda versjon av BF1942 motoren. Da er det grenser for hvor mye de kan gjøre med grafikken til selv 360 versjonen.

Eh, BF er uansett mye bedre på PC. :p
 
#20
Link

Ny informasjon og skjermbilder fra Modern Combat til Xbox 360.
[/b]
Man skal i hvertfall ikke klage på grafikken. Har sett HD videone på gamespot og de ser bedre ut en pc-versjonen. Eksplosjonen er mye mer kraftige og det ser ut som spillet vil holde et relativt høyere tempo enn pv-versjonen.