Battlefield 2:Modern combat

24 spillere online(50 i følge teamxbox), 50 forskjellige våpen, 30 forskjellige kjøretøy(dumt at de droppet fly, men men)Single player campaign, 16 maps.

Ser bra nok ut for meg. Jeg skal ikke ha det, men tror det kommer til å bli solgt mange kopier av dette spillet. ;)

D

Deleted member 91

Gjest
Og plutselig så det ihvertfall et par hakk tøffere ut en forventet. Fortsatt ikke prioritert over Ghost Recon: Advanced Warfighter, men det skal godt gjøres uansett. Mars ser dyr ut :/

Og plutselig så det ihvertfall et par hakk tøffere ut en forventet. Fortsatt ikke prioritert over Ghost Recon: Advanced Warfighter, men det skal godt gjøres uansett. Mars ser dyr ut :/
[/b]

tror nok Februar og Mars blir mine dyreste spillmåneder noensinne. Kommer sikkert til å kjøpe 5 - 6 spill.

Mye underholdning i hvertfall. :tommelopp:

Halky

Veteran bruker ;)
Ehh, ekke spillet allerede ute a? Mener og ha sett det ute jeg da men... Og de bildene der, vel jeg tviler på at det realtime, ser ikke helt sånn ut, men hva veit nå jeg :p Dessuten så trodde jeg dem hadde fjernet helikoptere og fly fra consol versjonen, mener og ha hørt det fra noen andre.

Isåfall så har dem lagt med noen andre ting som ikke er med i orginale bf2. Ser blant annet at de har en Hind D her, som ikke er med i bf2 til pc.

D

Deleted member 91

Gjest
Veit, kom ut igår natt. Satt å spilte en del, og må si det er rimelig festlig - kjøretøyene spesielt. :svette: