Demoen var litt bra, men det var ikke noe spesielt i forhold til Halo 2. Ingenting er godt nok i forhold til Halo 2. Faen, kommer noen FPS-spill til å kunne måle seg med Halo 2? Vedder på at Halo 3 gjør det, men..
Selv om Modern Combat er et par hakk mer arcade-fokusert enn PC-versjonen, så er det fortsatt en helt annen affære enn Halo 2. Bare fordi begge har våpen og kjøretøy i seg, betyr ikke det nødvendigvis at det er rettferdig å sammenligne dem.
Dette spillet, i likhet med BF2 til PC, er spill som blir dritbra hvis man tenker taktikk og lagspill som vi to ville gjort. Men det er ikke det folk gidder. Folk vil bare storme frem. I BF2 vil alle bli en høyere rank..
Jeg er enig med deg. Battlefield 2: Modern Combat burde droppet 2-tallet i tittelen. Mange vil tro det er samme spillet som på PC, bare med en annen tittel.
Det var ganske kult da jeg kom inn i et game med noen skilla folk, men det som ellers trekker ned på apillet er hvor dumme og egoistiske folk er på Live...
Hvis du ikke har noe planer om å kjøpe så mange spill i denne tiden så er absolutt dette verdt en titt
Det var ganske kult da jeg kom inn i et game med noen skilla folk, men det som ellers trekker ned på apillet er hvor dumme og egoistiske folk er på Live...[/b]
Helt enig. Første gangen jeg prøvde demoen synes jeg ikke det var noe spesielt. Men ved tredje eller fjerde gang jeg prøvde ble spillopplevelsen en helt annen. Da var det plutselig mye gøyere. Alt kommer helt an på hvilke folk du spiller med.
Kanskje jeg skal skaffe meg BF2: Modern Combat når det blir utgitt. Det frister litt. :svette:
Underneath its shiny new coat of paint, Modern Combat for the Xbox 360 is still basically the same, solid team-based shooter that was released last year on the Xbox and PlayStation 2.
The Good: Hotswapping adds a fun dynamic to the gameplay; lots of vehicles and weapons to play around with; varied campaign; 24 player online multiplayer.
The Bad: Arcadey, shooting gallery-like feel; vehicles don't control well; friendly artificial intelligence isn't so great.
Gameplay: 7
Gameplay: 8
Sound: 7
Value: 7
Tilt: 8
Overall score: 7.5 - good
Spillet fikk forresten en score på 7.3 av GameSpot til PS2 og Xbox.
Gameplay: 7.2 - The game is entertaining, but coming out six months after the Xbox version only brought a few new aspects to the table.
Graphics: 8.7 - EA and developer Digital Illusions took advantage of the Xbox 360’s advanced hardware to deliver visuals in the console’s 720p resolution standard.
Audio: 8.8 - There’s nothing like Dolby 5.1 Surround sound to bring the war action to life.
Longevity: 8.8 - The title has a lot of gameplay to explore, with a single-player Campaign, single-player Challenges and online multiplayer. And there’s the ongoing Achievement hunting…
Next-gen: 6.6 - While the game has been upgraded with improved graphics and sound, it unfortunately comes off like an old car with a great paint job It’s just not as impressive as it should be.
Jeg har ikke prøvd modern combat til ps2 eller xbox, men de har tydeligvis glemt "fun-faktoren" i ett sånt spill.
Jeg leste en plass at Demoen er blitt like populær som vanlige spill, og det sier vel litt.
Jeg vet nå ihvertfall at på onsdag har spiderman i tromsø ett mindre spill i hylla på veggen.
Helt enig med deg der Yeti. Folka på gamespot sitt forum klager over at spillet fikk en sugen karakter (7,3)..helt sjukt. De påstår at spillet er verdt minst en 9. De har jo totalt misforstått karakterskalaen..
hehe.
det jeg mente var at 7/10 vanligvis ikke er nok til å kjøpe ett spill, i det at jeg ikke kjøper mange. (er ikke avhengig av karakterene)'
Jeg synes at den burde fått 8. Spillet er jo ikke noe dårligere fordi det kom til xbox for ett halvt år siden. og det synes jeg er dårlig gjort. Hadde det vert xbox 360 ekslusivt hadde det sikkert fått 8(tror jeg)