Battlefield 3 PC [24 spillere max raus!]

#41
Cookie cutters er douchebags.

"Jeg gjør alt for å vinne, inkludert å ikke ha det gøy. Haters gonna hate".
 
D

Deleted member 91

Gjest
#43
sagosen skrev:
Ja, og posten får deg til å fremstille som douchebag deluxe, som ikkje heilt stemmer med inntrykket eg har av deg på laiv. Så la meg gjette: Du ble eid idag? ;-)
Er eksamenstid, så det eneste stedet jeg blir eid for tiden er i virkeligheten. :(

Men ja, trodde det var halvveis tydelig at jeg ikke var 100% seriøs i det innlegget, men her kan man se da, at Jante tror jeg e-sporter på ordentlig. Nevnte også at det ikke er noe feil i å rulle IRNV om du syns det er party når alt av fiender og miner og den slags lyser opp, skrev det egentlig mest fordi Sushi pleier å briefe så sykt med skillza at det er festlig når han ruller noob kit 2000. At det er en krykke er det heller ikke noe tvil om, er som sagt broken (leste et intervju med en kis fra DICE som forklarte at det egentlig ikke skulle funke så bra på avstand som det gjør elns).
 
#44
Sushi pleier å briefe så sykt med skillza at det er festlig når han ruller noob kit 2000..
bang on homeslice... bang on.

Pleier egentlig å spille m98b no scope.. er som å ha kar98 i cod 1 :)
Tror også de kommer til å fikse på IRNV, er overpowered til døden! Men hvis hele motstanderlaget bruker det så bruker heller jeg det..... istedet for å dø million ganger. SCHAMENER?!?!

Beste måten å skure igjennom co-op fortest er siste mission på easy. Rushe igjennom tar ca 7 min og du får 12k-ish poeng.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Sånn ellers da så spilte jeg BF3 ånkli for første gang i går kveld, sammen med d'herrer Jante og Jo Inge. Første runde var jeg faktisk ganske brukbar, 1:1 i ratio (det er bra til å være meg, ok?) og hakk i hæl bak Jante på poengtavla. Finest hour var da vi var på chokepoint i Grand Bazaar og jeg blæsta tre stykk skitne amerikanere på rappen. Etter det gikk det egentlig bare nedover, men jeg fikk da vært med på nok tanks-moro til at jeg levla noen ganger i Engineer-kit og fikk et par unlocks. Vi spilte hardcore og det er så klart ganske artige saker, litt mer stas når du ikke får opp markering på fiendene og sånt. Ja, og at du kan drapppe 5stikker med en kule fefaen. Ble så klart også noen hilarious misunderstandings av typen hvor jeg spawna direkte i geværild og sånt, men det er en del av moroa. Uansett så hadde jeg noe greier jeg måtte gjøre ferdig til i dag og det ble litt vel seint kan du si, så det er vel en indikator på at jeg hadde det moro. A+++ would play with again.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#47
Beste måten å skure igjennom co-op fortest er siste mission på easy. Rushe igjennom tar ca 7 min og du får 12k-ish poeng.
Je, hører rykter om det. Er noe bombedesarmings man burde faile også, sånn at man må restarte oppdraget (men beholder XP-en)? En vakker dag setter jeg meg ned og efforter gjennom det der, men den dagen er ikke i dag.

Jante: Det der eier, 420 fly helikopteret inn i den tunnelen hver jævla dag. Men også dette:

 
#48
Ta siste brettet og fail på bombedefusen ja. Får 5K poeng hvis man er god, og det tar ikke stort mer enn ett minutt når man har gjort det et par ganger og vet hvor de kommer.

Fikk siste upgraderinga til BATTUROTANKUUUUUU nå, så i morra skal jeg rulle som tredje hjul på vogna med Jante og Dahl!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#50
Denne tråden var jaggu død. Vet at ryggen er litt brukket med Erketor på bestemorrommet, jojjinge uten Internett og Jante med krigsskade i skuldra, men det må da være noen som fortsatt spiller? Jeg har forøvrig det slående nicket kakSG på ~Origin~.