Er EA blitt snille? Tydeligvis, for neste versjon av Battlefield blir faktisk gratis. Ser ut som de prøver å rippe Team Fortress 2 med stilen, og eurogamer omtaler det som det dypeste av alle battlefield-spill til dags dato. Spillet skal finansieres av reklame på loadingskjermen, men ingenting ingame. I tillegg kan du betale for nye barter og slikt å plassere på duden du styrer. Spillet kan visst også spilles på de fleste pc-er, til og med kjipe med integrert skjermkort (som min).
Her en trailer, og siden også
Jeg syns det ser kult ut i allefall, og gleder meg til å teste det. Hva tror folket?
Her en trailer, og siden også
Jeg syns det ser kult ut i allefall, og gleder meg til å teste det. Hva tror folket?

Liker også at de driter i hele "tankser skal være treige og kjipe"-styret og gir dem litt gass også, sånt er fett. Selv om det ikke er like skarpt eller teknisk som TF2 blir det forhåpentligvis litt moro alikavæl.
Men dette er ikke neste BF spillet i selve serien. Mener og ha lest at de også arbeider på ett annet Battlefield spill også, hvis jeg ikke da tar helt feil. Uansett dette skal nå testes