[Multi] Battlefield V (Five) (Det betyr fem)

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#1
Ny avsløringstrailer for Slagmark V




som ryktene sier så er settingen dobbel ve dobbel ve to og det er kvinner og minoriteter i spillet


Kjøper du spillet vil du få tilgang til alle framtidige kart som slippes, uten å måtte betale mer.

lurer på hvordan de skal finansiere dette (hint: loot bokser og salg av skins)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Kvinner og minoriteter i et WW2-spill ja, lurer på om noen alumni fra livet´s knall harde skole har noe å si om det.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Med tanke på at han ene kisen har katana og dama en protese som er alt for fancy for tidlig 40-tallet vil jeg tippe dette er alternativ virkelighet. Da er det lov med kvinner og minoriteter syns jeg. ^^

Og som vanlig en skamdale at de ikke brruker den låta alle vil ha, men no generisk nudling istedet.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#5
Er jeg den eneste som innerst inne er litt skuffet over at det ikke er Bad Company 3, 2'ern sluttet på en kjempe cliff hanger ala åpnings scenen i Red Dawn
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Jeg vil og ha mer fra de gutta, men EA kjørte spørreundersøkelser med dildoer og de ville heller ha tacticool seriøs bullshit.
Når det er sagt har jo noen av folka i denne traileren ørlittegrann personlighet. Dama med protesa er britisk også er det en fyr med katana. Kan jo være at de lager en story rundt dem og en masse andre særinger. Som sagt tror jeg dette er litt Wolfenstein og alternativt univers og da kan de mekke en artig kampanje.

E: Det var vel og en tysk rakett som smalt i bakken på no tidspunkt. Dette er virkelig ikke realistiske greier.

E: Så traileren igjen nå og når de kjører motorsykkel spiller faktisk den gamle låta på radioen. :yoshi:
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#7
Multiplayer trailer
Narvik?



edit: noen som vet hvem den norske VO'en på slutten er

edit 2:

noe e3 greier

 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#8
Ny trailer nå, og open beta på torsdag. Blir nok å boote Origin for første gang på en veldig god stund...