H homer Medlem 4 Jun 2004 #1 4 Jun 2004 #1 jeg har et problem på bf v. etter jeg har spilt spillet en stund hoper det ut i startmenyen eller setter seg fast. hva kan være problemet????
jeg har et problem på bf v. etter jeg har spilt spillet en stund hoper det ut i startmenyen eller setter seg fast. hva kan være problemet????
H homer Medlem 4 Jun 2004 #3 4 Jun 2004 #3 nei og det funker fint når jeg bare er på datan og surfer og sånn men jeg har merket det liit på andre spill men ikke sånn som dette
nei og det funker fint når jeg bare er på datan og surfer og sånn men jeg har merket det liit på andre spill men ikke sånn som dette
F Fanta Boy Gjest 4 Jun 2004 #6 4 Jun 2004 #6 Eller går du på Battlefield.no og laster end patch, eller så kan du spør på de sitt forum. De er jo battlefield Geeks!
Eller går du på Battlefield.no og laster end patch, eller så kan du spør på de sitt forum. De er jo battlefield Geeks!
H homer Medlem 4 Jun 2004 #7 4 Jun 2004 #7 jeg spiller ikke på nettet enda siden jeg kjlpte det i går