Bejeweled 2 Utfordringa!

Jeg er en svak sjel!

Jeg innrømmer det, jeg klarer rett og slett ikke å unngå Bejeweled i lengere perioder. Det dukker alltid opp når jeg skal gjøre skole arbeid og kjeder meg, eller når jeg har 1000 andre ting jeg heller burde gjøre. Nå har PopCap Games kommet med Bejeweled 2 og det er faktisk enda mer morsomt. Nå er det incentiver for å klare 4 og 5 juveler på rad. Fancy 3D effekter og all slags opplegg. Med andre ord, en hærlig måte å drepe tid på. Og ja, jeg vet at slike spill er litt "patetiske", men jeg gir egentlig flygende faen i akkurat det ;)

- Utfordringa -

Høyest sum på "Action"

Navn - - - - Sum - - - -
GombaC - - 392,750
Morbo - - - - 225,200
Lodin - - - - -219,900
GombaC - - 192,200
Shigsy - - - -116,250

Hahahah. Dette spillet er genialt. Klarer ikke å slutte når jeg først sitter med det.

Det var....vandedannende?
Likte spesielt effekten på den der Hypercuben, du kunne lage deg en del kombos der ja :svette:

Jeg vil gjerne ha en link til bejuweled, altså 1'rn, har ikke spillt det før..

Bejeweled 1 er visstnok det mestselgende Palm spillet noensinne og en av de mestselgende småspillene av denne typen på nettet. Pluss at det krever at du selger sjelen din til mørke makter.

Lodin

Der Waaaah
Ikke frist meg! Har allerede Bejævlig på Palmen min og jeg trenger ikke en nyere versjon til PCen!
(Laster ned nå :( )

Opprinnelig skrevet av Lodin@13.12.2004, 22.07
Ikke frist meg! Har allerede Bejævlig på Palmen min og jeg trenger ikke en nyere versjon til PCen!
(Laster ned nå :( )
148507​
*ler* :D

Jeg føler jævelig med deg!

Opprinnelig skrevet av The Creature@13.12.2004, 10.01
Jeg vil gjerne ha en link til bejuweled, altså 1'rn, har ikke spillt det før..
148392​
har jo det på msn og :p

Jeg hater deg, GombaC... jeg burde øvd til prøve nå, ikke prøvd å bevise at jeg er mann ved å slå andre i bejeweled highscores... :ehm...:

Min score: 225200

Lodin

Der Waaaah
Bah, jeg har 424.360 på Palm versjonen (bare så synd at den teller poenga anderledes). Tviler på at jeg gidder score like høyt på denne.

Morbo: hehe... bare hyggelig! Akademisk forpesting er det jeg gjør best ;)

Lodin: Venter spent på din L33T Bejævlig 2 skilz!

Suuuuuure... :plystre:

Du vet det finnes AB (Anonyme Bejeweledholics) møter der ute.
Bare å følge 12 skritt og få hjelp av en sponsor ;)

og P.S. Jeg leder :p