Belmonts Salgsemne Retro og nytt, Nintendo NES SNES N64 GC Wii GB GBC GBA DS Sega

#25
hei, tja er jo litt, jeg har mere også til salgs, bare ikke oppdatert helt enda.

Conker's Bad Fur Day med eske og manual 750kr
Conker's Bad Fur Day med utleie eske og manual - 550kr

har promo sountrack til spillet også om det er av interesse?
 
#26
Hallo!

Ellers takk hva gjelder soundtracket, er ingen samler lenger og har funnet musikken online =) Men, jeg kjøper BFD med utleieeske/manual av deg for 550 inkl. frakt. Det er PAL, sant?

Erik
 
#27
Hallo!

Ellers takk hva gjelder soundtracket, er ingen samler lenger og har funnet musikken online =) Men, jeg kjøper BFD med utleieeske/manual av deg for 550 inkl. frakt. Det er PAL, sant?

Erik
beklager sen tilbakemelding, men har vært borte i noen dager. Sender deg pm med betlaings info :)

edit: ehm jeg får ikke sendt deg pm med betalingsinfo da du har skrudd det av, kan du skru det på og sende meg pm?
 
#28
jeg prøvde å svare din pm, men det fungerer tydeligvis ikke, du må skru på :)

The following errors occurred with your submission
imported_Erico has chosen not to receive private messages or may not be allowed to receive private messages. Therefore you may not send your message to him/her.

If you are trying to send this message to multiple recipients, remove imported_Erico from the recipient list and send the message again.
 

demake

Seksuelt godteri
#35
FIFFAN, hvor mye for Sega Master System og Lucky (The) Dime Caper Starring Donald Duck med eske og manual? Høh?

Also, harru en ekstra strømadaper til SNES? If so, how mush?