Benbjo flytter -> Gir bort shizzle - GITT BORT

Status
Stengt for ytterligere svar.
#4
Er klar over at mye av det ikke akkurat er PsOne klassikere, men siden jeg hadde tenkt til å kaste det tenkte jeg å være hyggelig og se om noen ville ha det. Er du ikke interessert trenger du ikke svare i tråden...

CockMcBalls -> RR er ditt. Send meg PM så skal vi ordne dette =)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#5
Jeg tar gjerne alt utenom… utenom Ridge Racer Type 4 som jeg har fra før så det passer jo bra! Kan avsløre halvparten går i hylla fordi jeg har spilt de før og resten går i hylla og antagelig ikke blir spilt, men samler vettu.
Om noen vil ha de for å faktisk game skal de få lov til det! RR4 eier, ellers er jeg aller mestest keen på TR:3 og Gex 3D deretter Tai Fu og Wild9.
 
#6
Jeg tar gjerne alt utenom… utenom Ridge Racer Type 4 som jeg har fra før så det passer jo bra! Kan avsløre halvparten går i hylla fordi jeg har spilt de før og resten går i hylla og antagelig ikke blir spilt, men samler vettu.
Om noen vil ha de for å faktisk game skal de få lov til det! RR4 eier, ellers er jeg aller mestest keen på TR:3 og Gex 3D deretter Tai Fu og Wild9.
Det er greit justincase. Dog kan det koste litt i frakt. Får vel plass i den minste norgespakken tenker jeg. Sleng meg en PM med adresse osv.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#7
Ellers bor jeg i Oslo.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#9
Er opptatt til neste uke, men på mandag for eksempel kan vi møtes etter jobbtid, f.eks. i halv fem-tiden? Nr mitt er 40454342, send meg ditt og jeg kan ringe deg mandag!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#10
faktisk litt gira på Tai fu og Tomb Raider III, så hvis Justin ikke vil ha, så kommer jeg gjerne bortom. Bor på Nydalen for øyeblikket
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#11
Er opptatt til neste uke, men på mandag for eksempel kan vi møtes etter jobbtid, f.eks. i halv fem-tiden? Nr mitt er 40454342, send meg ditt og jeg kan ringe deg mandag!
Dæven, er jo et skikkelig gullnummer det der. Selger du det eller?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#12
Om prisen er riktig, selvfølgelig.

Christer: Skal du game de sånn seriøst og har ikke spilt de før? Da kan du få leke med de for min del, jeg skal først og fremst ha de i hylla.
 
#13
Om prisen er riktig, selvfølgelig.

Christer: Skal du game de sånn seriøst og har ikke spilt de før? Da kan du få leke med de for min del, jeg skal først og fremst ha de i hylla.
Har dere blitt enige eller? Drøyer til å morgen med å ta med spillene på jobb. Hvis jeg ikke hører noe mer tar jeg med alle til deg justincase. Skal du ha demo discene også? Hvis ikke hiver jeg dem i søpla.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#14
Jeg kan ta de jeg, og eventuelt hive de selv! Imorgen er bra, jeg slutter på jobb fire og kan møte deg i byen fortløpende?
 
#15
Ja, jeg har muligens et møte på jobben fra 4 og utover. Hvis du har mulighet til å stikke bort til tulinløkka kan jeg komme ned og gi de til deg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#16
Jeg er stuck til fire hver ukedag, utover det er jeg rimelig fleksibel resten av livet!
 
#17
Jeg tenkte på at du kunne stikke bort etter 4 til der jeg jobber. Kan jo selvsagt bli borte i 5 minutter fra møtet ;) Hvis det er greit for deg. Nummeret mitt er 48134341. Send melding hvis det er greit. Tar med spillene i dag så kan de stå på jobben dersom du ikke har mulighet.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#18
Awshiet håper ingen hadde tenkt å betale en milliard kroner for det, for jeg mottok spillene for free'99 for en liten stund siden.

benbjo kan rangere suksessen på møtet først!
 
#19
Neppe ;) Hadde kanskje kunne hovet inn en hundrelapp eller 2 på det hvis jeg hadde hatt flaks, men det er hyggeligere å gi bort.

Nå er alt borte hvertfall.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.