benbjo's ønsketråd!

#1
Jau, jeg ønsker meg noen spill og TV-serier. har ikke sinnsykt mye å tilby for tiden i grunn. Skal gå gjennom min litt beskjedne samling av spill. Gav bort en del til mine brødre når jeg flyttet. For det meste PS2-drit uansett ;)

Ok, så til listen...

Xbox360-spill:

Army of Two
BF: Bad Company
Blacksite: Area 52
Bully
Dark Messiah
Hitman
Infinite Undiscovery
Lost Odyssey
Ninja Gaiden 2
Soul calibur 4
Star Wars: Force Unleashed
Bourne Conspiracy
TimeShift
Splinter Cell: DA
Too Human
Viva Pinata
Warhammer: Battle March
Turok

PS3:
Haze
Ratchet & Clank
MGS4
Heavenly Sword

TV-serier
Simpsons sesong 6 og oppover
X-files sesong 4 og oppover
Sopranos sesong 2 og oppover
Twin Peaks sesong 2
Family Guy sesong 4 og oppover
Muligens alt av Six Feet Under og alt av CSI!

Det jeg har er vel dette:
Bullett Witch
Colin McRae: Dirt (skal bare runde det først. Snart ferdig!)

Noen siste ord; Jeg er ikke dum. Kjøper ikke et brukt spill til 200 som man kan få nytt til ca samme pris eller mindre, noe som er tilfelle med en del av titlene her. Betaler selvsagt i cash money. Gi meg gjerne tips om hvor titlene jeg er ute etter kan kjøpes til en ok pris. De _aller_ nyeste titlene kan jeg gi mellom 300 og 400 for. Betaler ikke EBGames priser for brukte spill for å si det slik ;)

Sleng gjerne med tips om andre spill jeg muligens kan like. Har også DS.
 
#5
Har intet å selge eller bytte bort, men anbefaler gjerne. :)

Av billigspel til 360 anbefaler eg COD2 & Just Cause på det varmeste. Gears Of War er også mycket konge. Til DS er Zelda, Mario & Luigi: Partners In Time og Castlevania: Portrait Of Ruin veldig veldig bra. Race Driver: Create And Race er bra bilspel, og Super Princess Peach er ganske knakandes også, never mind the cute.

Vil forresten heller anbefale Eternal Sonata framfor Infinite Undiscovery, sjå på gametrailers.com og døm sjølv. Og hold deg for all del langt unna Enchanted Arms. Urgh. Verre stemmeskuespill skal man leite lenge etter.
 
#6
Takk for anbefalinger. Har selv CoD4. Er singleplayerdelen til 2'ern bra? I så fall skal jeg kanskje gå til innkjøp. JC og GoW har jeg selvsagt :).

Til DS har jeg ikke Castlevania. Har spillet som kom først, men synes det var lite forklarende. Får ikke vite hva man skal og slikt. Lenge siden jeg spilte det dog.

Eternal Sonata har jeg. Har hørt mye bra om Infinite Undiscovery. Finner jeg det til rundt 200 etterhvert er det vel verdt en test?
 
#7
Har ikkje testet Inf.Und. men er skeptisk. Men pytt sann, go for it. Sats uansett på Lost Oddysey først, det er knakandes! Singleplayerdelen til 2'ern er veldig bra, test demoen på Live Marketplace og døm sjølv, den føles vel så bra som COD4, som eg hadde til PS3 ein gang tidligere. Før eg solgte maskina til fordel for 360. ;)

Fekk nett Project Gotham Racing 3 i posten, og er meget positivt overrasket over det. Får tak i det for hundrelappen her og der. Samme med nr 4, som eg ikkje har testet sjølv. Burnout Revenge er også moro!